Volgers

donderdag 26 april 2012

Super

Goedemorgen lieve medebloggers ik vond gisteren het kleurenkaartenteam helemaal super wat heb ik mooie creaties voorbij zien komen echt helemaal TOP. Ik blijf het een leuk idee vinden van Martina en ook dat zij het zo goed organiseert. Verder wil ik nog even uit de wereld helpen dat mijn haar niet oranje is geworden.
Het is wel jammer dat het weer slecht weer is vandaag maar ondanks dat ga ik straks toch lekker winkelen in Den Bosch heb er helemaal zin in. Mijn eerste vakantieweek zit er alweer bijna op en wat ik wilde doen is nog bijna niks van terecht gekomen maarja er komen nog zat dagen.
Dit doosje van vandaag heb ik al een tijdje geleden gemaakt het patroon komt uit hobbyjournaal. Eigenlijk is dit nog maar een probeersel maar het patroon vind ik toch wel leuk dus er zullen er vast nog wel meer volgen.

14 opmerkingen:

Greet van Maurik zei

Goedemorgen Pia,

wat een leuk doosje en heel mooi met het hartje.

Fijne dag en groetjes van Greet

Chantal zei

Hallo Pia,

Ik vond alle kaarten van het kleurenkaartenteam ook super.

Deze kaart vind ik tevens erg leuk.

Ik ga ook graag winkelen in Den Bosch. Veel winkelplezier.

Groetjes Chantal

Riet zei

Wat een schitterend doosje Pia.

Liefs Riet.

Babette zei

Het is idd een erg leuk patroon en een heel mooi doosje.
Groetjes Babette

Kizzy zei

Wauww het is zeker een prachtig patroon, je hebt er al iets moois van gemaakt! Ja fijn het KKT, vond het zelf ook, is voor herhaling vatbaar. En zo heb ik weer andere blogjes ontdekt.
Liefs Kizzy

ScrappyDoo zei

Leuk doosje hoor!

sjouks kaarten zei

Leuk hoor!
Groetjes Sjoukje

Ans S. zei

Dat is zeker een heel mooi patroon en je doosje ziet er dan ook prachtig uit.

Groetjes Ans

corry'kaart zei

hoi pia
nou dat doosje is echt een prachtige schat,erg mooi gemaakt!!
groetjes van corry

Christine zei

Mooi doosje, het is je voor de eerste keer goed gelukt vind ik! Geniet nog van je vakantie!
Liefs
Christine

GerJanne zei

Hoi Pia,

wat een leuke doos. Bij Mirande zag ik ook deze voorbij komen. Heel leuk! En hihihihihi....grappig dat je reageert op opmerkingen vanuit de reacties!

Groetjes en geniet van de vakantie! Ik heb het volgende week.
GerJanne

Rosina zei

Een leuk mooi doosje Pia....en dan nog maar een probeersel. hoe moet een echte er dan wel niet eruit zien.....
mooier kan haast niet
groetjes Rosina

Nelleke zei

Hallo Piko,
Mooi gedaan, wat mooi met dat hart, gaat dat er helemaal omheen?
Nog een fijne vakantie.
Groetjes, Nelleke

Mariken zei

Dat ziet er prachtig uit Pia!
Fijne dag nog, groetjes Mariken.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...