Volgers

woensdag 30 mei 2012

Kleurenkaartenteam 2012 blauw - rood

Zo het is weer tijd voor het kleurenkaartenteam want het is weer de laatste woensdag van de maand. De kleuren voor deze maand zijn gekozen door Mariken en zij koos voor de kleuren blauw en rood. Ik had eerst een kaart gemaakt met de huisje mal van Marianne Design maar eenmaal af vond ik hem tegenvallen maar ik wilde hem jullie niet onthouden dus het zijn voor deze keer twee kaarten geworden.
Ik was afgelopen weekend mijn creatie aan het maken voor de duo challenge en vond deze cupcake eigenlijk zo leuk dat ik er nog een blauw/rode kaart mee heb gemaakt. Het papier wat ik heb gebruikt is van het Kruidvat, de stempel is van Magnolia en ingekleurd met Derwentpotloden en het kaart ontwerp is dus van duo challenge.
Ben erg benieuwd naar jullie reacties en kom zeker ook een bezoek brengen aan jullie blogs. Voor de rest van de deelnemers van deze maand verwijs ik jullie door naar het blog van Martina die dit elk maand organiseerd. Lieve groetjes, Pia

32 opmerkingen:

Riet zei

Ohhh wowww Pia,wat heb je dit leuk gemaakt.
Echt super.

Liefs Riet.

Greet van Maurik zei

Wat een leuke kaarten zeg, vooral de cupcake heel mooi.

Groetjes Greet

Mariken zei

Wat een leuk kaartje Pia, die cupcakes blijven tof!
Groetjes Mariken.

hennie zei

Heel erg leuk is je bijdrage Pia!!!
Ik hop nog even verder.
Vandaag veel rood en blauw in de sidebars.
Hollandse groetjes hennie.

Ellen zei

Je kaart is leuk, maar de cupcake is inderdaad veel leuker! Grappig idee.
Groetjes, Ellen

Margo zei

Wat een dot van een cupcake-kaartje !
Liefs
Margo

corry'kaart zei

hoi pia
twee kaarten maken met rood/blauw? nou echt top want ik had al moeite met eentje:-))en vind ze beide erg leuk en mooi geworden!
groetjes van corry

M@rjan zei

Wat een schatje is je cupcake kaartje, het huisjeskaartje is ook leuk. Ik snap wel dat je toch koos voor de cupcake.

Groetjes, Marjan

Lia zei

Dat heb je heel leuk gemaakt Pia,
groetjes Lia

Monique zei

Wat een mooi kaartje heb je gemaakt!
groetjes
Monique

Kizzy zei

Wat zijn ze mooi Pia, vind ze beiden erg geslaagd. het papier van de cupcake vind ik prachtig.
Liefs Kizzy

Chantal zei

Je hebt een erg leuke kaart gemaakt voor het Kleurenkaartenteam.

Groetjes Chantal

Saskia zei

Wat een mooie kaarten hebt je gemaakt voor het kleurenkaartteam. Leuk weer het muffinmodel en nog een tweede kaartje. Leuk gedaan.
Groetjes Saskia

Nancy zei

Hey Pia,

Twee vliegen in één klap... Mijn cupcake-projectje moet ik vanavond nog posten...
Goed gedaan, kleuren passen perfect...

Liefs,
Nancy

Marijke en Chantal zei

Wat is je Cupcake kaart Leuk!! Mooi in de kleuren van vandaag.

Groetjes, Marijke en Chantal

Ans S. zei

Twee mooie kaartjes maar de cupcake kaart heeft mijn voorkeur.

Groetjes Ans

Marian zei

Ziet er prachtig uit
Groetjes Marian

Sanne zei

Leuke kaartjes. Dit afdrukje blijft een schatje hè?

Liefs Sanne

martina's kaartjes zei

mmmmmmmmmmmmmm, lekker, die cupcakes ! ziet er goed uit ! een heel geslaagde kaart, mooi ingekleurd,
bedankt voor je deelname en tot de volgende,
grtjs, martina
x

GerJanne zei

Hoi Pia,

ik vind je cupcakekaart erg leuk!! De vorm alleen al.
maar je andere kaart vind ik ook hel erg mooi!!! Misschien vind je dat er wat mist of zo, maar dat vind ik helemaal niet. Ik vind hem echt top!

GerJanne

Babette zei

Ze zijn allebei leuk geworden, maar idd is de cupcake het mooiste.
Groetjes Babette

Bep zei

Hoi Pia,

Wat een leuke cup cake heb je gemaakt en je andere kaart is ook heel erg geslaagd super.

Gr...Bep

Christine zei

Prachtig zo'n cupcakekaartje! Het is je goed gelukt Pia!
liefs
Christine

chantal zei

leeuk gedaan en bedankt ommee te doen aan de challenge
liefs Chantal

Colien zei

Leuke kaart en gave cupcake met schattig Magnoliaatje!
grtz.Colien

hildedewilde zei

wat een leuke kaartjes!
gr. hilde

Tessa en Anke zei

Heel mooi kaartje.
groetjes Tessa & Anke

Rosina zei

Een hele mooie cupcakekaart Pia, ja en idd de 2e is niet zo leuk....maar dat komt hier ook wel eens voor....

groetjes Rosina

Karin zei

Heel leuk ideetje om een cup-cake kaartje te maken! Knap gedaan!
Groetjes

SandraW zei

Ik vind beide kaarten erg mooi, Pia! Je hebt er mooi werk van gemaakt!

Liefs,San

Ingrid zei

Hoi Pia,
Ik hoorde van GerJanne dat je ook mee doet aan de DuoChallenge. Gelijk even kijken bij jou, hoe jij de cupcakekaart heb gemaakt. Superleuke kaarten heb je gemaakt, vind ze beide heel leuk van kleur.
Groetjes Ingrid

sjouks kaarten zei

Leuke kaartjes hoor!
Groetjes Sjoukje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...