Volgers

woensdag 23 mei 2012

Vogeltjes

Hallo medebloggers, Het was weer even geleden dat ik iets mezelf heb laten horen dus het wordt weer tijd voor een nieuw bericht. Wat een heerlijk weer is het ineens zeg nou moet ik wel zeggen dat ik het een beetje klam weer vind. Afgelopen weekend zijn we lekker naar Deurne geweest in een hotteltje dat was heerlijk. Alleen hadden we de verkeerde kleding bij we hadden nl. niet gedacht dat het zo warm zou worden. Ik ben ook nog bij Nellie Snellen geweest en heb er leuke dingetjes kunnen kopen. Deze kaart had ik al even geleden gemaakt maar wilde jullie hem niet onthouden. Geniet van het mooie weer en tot snel!

8 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Pia,

wat een leuke kaart!! Ik zag dat er ergens een challenge was met vogels....en nu ben ik vergeten waar dat was....Als het me te binnenschiet kom ik even terug!

GerJanne

Greet van Maurik zei

Hallo Pia,

Wat een leuk lief kaartje.

Fijne avond, Greet

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Pia,wat een leuk fris kaartje.Ik denk dat het warme weer ons allemaal overvallen heeft,maar de vogels in de tuin zingen het hoogste lied net als de vogel op je kaart,hihi,groetjes Miranda

martina's kaartjes zei

Een leuk kaartje ! leuk te horen dat je je goed vermaakt hebt ! wij wonen ook in Deurne, maar er is geen Nellie Snellen te bekennen, want het is in Belgie hahahaha....
Jammer dat ze ook hier niet zit ! =)
grtjs, martina
x

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Pia.

Liefs Riet.

corry'kaart zei

hoi pia
een erg vrolijke kaart zo met die vogeltjes en ook de kleuren vind ik erg vrolijk!
groetjes van corry

Babette zei

Prachtig kaartje, leuk papier.
Groetjes Babette

sjouks kaarten zei

Leuk kaartje!
Ja het was wel ff wennen aan die warmte, maar nu is het heerlijk!
Groetjes Sjoukje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...