Volgers

dinsdag 1 mei 2012

Winter?

Allereerst heet ik mijn nieuwe volgers van harte welkom op mijn blog. Ik hoop dat jullie nog vaak een kijkje komen nemen. Gisteren heb ik helaas niet veel meegekregen van Koninginnedag heb met erg buikpijn op bed gelegen. Dacht dat het van de ongesteldheid was maar ben vanmorgen naar de huisarts geweest en die zei dat ik vocht in mijn darmen heb en dat dat die pijn geeft.
Nu gaat het gelukkig alweer een beetje beter hopelijk is het morgen weer weg. De kaart voor deze keer is een winterse van Magnolia en ingekleurd met Derwentpotloden. Ben weer erg benieuwd naar jullie reacties. Liefs Pia

8 opmerkingen:

corry'kaart zei

hoi pia
een echte winterse kaart en erg leuk om naar te kijken!
groetjes van corry

Ellen zei

Leuk kaartje Pia...ziet er gezellig uit.

Groetjes, Ellen

GerJanne zei

Nou, dan kan ik me voorstellen dat je en winterkaartje maakt! Met dat prachtige weer op bed liggen. Wat sneu voor je.
Je kaart is erg leuk geworden! Hopelijk gaat het nu weer goed!

GerJanne

marja zei

Wat een prachtig kaartje Pia, heel mooi van kleur!!

Lieve groetjes Marja.

Rosina zei

Heel leuk winterkaartje Pia....
jammer dat je koninginnendag niet lekker heb kunnen vieren....
groetjes Rosina

Greet van Maurik zei

Hoi Pia,
Leuke kaart, en wat jammer dat je weinig van koninginnedag hebt beleeft.
Maar gelukkig voor je gaat het beter.
Het beste en groetjes van Greet

Babette zei

Mooi kaartje, leuk gedaan die knopen.
Groetjes Babette

Riet zei

Wat een prachtige kaart Pia.

Liefs Riet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...