Volgers

zondag 6 mei 2012

Winterskaartje

Hallo lieve medebloggers, Hier weer even een kaartje van mij het is wel weer een winterskaartje geworden dit keer in blauw tinten. Het magnolia afdrukje is ingekleurd met derwentpotloden.
Verder zit mij vakantie er weer op helaas wat gaat dat toch altijd snel he. Maar ik heb ook wel weer zin om morgen tegaan werken en bij te kletsen met mijn collega's. Zometeen nog even een wasje in de wasmachine doen en dan ga ik nog even een kaart maken heb er helemaal zin in.

7 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

een heel erg lief kaartje ! mooi gemaakt
grtjs,martina
x

GerJanne zei

Ha Pia,

ja mijn vakantie zit er ook weer op....heerlijk was het, maar ook wel weer lekker om in het normale ritme te zitten, hoor.
Je kaart is heel erg lief. Mooi met dat kantje erlangs!

GerJanne

Ans S. zei

Super mooie kaart, prachtig in het blauw.

Groetjes Ans

Ellen zei

Wat een schattig kaartje Pia...mooi gemaakt!

Groetjes, Ellen

Riet zei

Wat een lief kaartje Pia,leuk dat meisje,mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

Greet van Maurik zei

Hoi Pia,

Wat een schatje, erg leuk.

En och wat geeft het al is het een winters kaartje,hij is heel leuk.

Groetjes Greet.

Nelleke zei

Hoi Pia,
Aan de winter wil ik even niet denken. Brr, al was het vandaag koud. Het kaartje is prachtig geworden.
Succes met je werk morgen.
groetjes,
Nelleke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...