Volgers

maandag 4 juni 2012

Hartelijk gefeliciteerd

Zo de eerste dag van de week zit er alweer bijna op en wat een slecht weer was het vandaag zeg. Het was wel een hectische dagje maar het is gelukkig allemaal weer gelukt. Ik heb gisteren heerlijk heel de dag kaarten zitten maken al zeg ik het zelf ze zijn erg leuk geworden. De kaart die ik jullie nu laat zien heb ik al eerder gemaakt met dank aan Yvonne voor dit leuke scrappakketje. Zo nu ga ik nog even een kaart van gisteren afmaken. Liefs Pia

9 opmerkingen:

Greet van Maurik zei

Heel lief kaartje en leuke vrolijke kleuren.

Groetjes Greet

Ellen zei

Lief kaartje Pia! Ook je vorige kaartje mag er wezen.

Groetjes, Ellen

GerJanne zei

Hoi Pia,

wat een schatje! Heel lief!

Groetjes,

GerJanne

Rosina zei

Een heel mooi kaartje Pia....lieve zachte kleurtjes heb je gebruikt....
groetjes Rosina

corry'kaart zei

hoi pia
nou lekker toch ,slecht weer buiten en binnen lekker freubelen:-)) en dan deze leuke kaart met mooie bloemen dan moet je dag toch goed zijn?
groetjes van corry

martina's kaartjes zei

een leuk en lief kaartje ! met leuke details
grtjs, martina
x

Riet zei

Wat een prachtige kaart Pia,leuke stempel,mooi ingekleurd.

Liefs Riet.

Christine zei

Mooi, fris kaartje!
Liefs
Christine

Babette zei

Heel mooi kaartje.
Groetjes Babette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...