Volgers

woensdag 6 juni 2012

Hoera

Zo hier weer even een berichtje van mij ik was vanmiddag lekker alleen heb ik niet veel kunnen doen want ze zijn het glasvezel aan het aansluiten geweest. Toen ze weg waren nu ongeveer een uur geleden kon ik eerst gaan schoonmaken en na dit bericht moet ik weer eten gaan koken. Daar gaat mijn vrije middag maarja we hebben nu wel glasvezel. Nu even over de kaart het stempeltje is van Karban en ingekleurd zoals altijd met Derwentpotloden in het gezichtje was helaas ook wat zwart gekomen maar het is gelukkig niet heel goed tezien. Verder wil ik jullie nog bedanken voor de reacties die jullie achterlaten deze zijn altijd erg leuk om telezen! Iedereen nog een fijne avond! Pia

10 opmerkingen:

Jolara zei

wat is dat gaaf ! liefs Joyce

Ellen zei

Wat een lieverdje is dit weer. Leuk gedaan hoor.

Groetjes, Ellen

Riet zei

Wat een prachtige kaart Pia.

Liefs Riet.

Christine zei

Wat een lief, schattig kaartje!
Liefs
Christine

Margo zei

't is een dotje !
Liefs
Margo

corry'kaart zei

hoi pia
ja soms denk je lekker te freubelen en dan komt er weer wat tussen,dat hebben wij als huisvrouwen:-) maar je hebt toch maar weer een leuke kaart gemaakt!
groetjes van corry

GerJanne zei

Leuk Pia, die letters zo een beetje rommelig over de kaart! het ziet er heel vrolijk uit!
Groetjes,

GerJanne

Nelleke zei

Hoi Piko,

Een vrolijke kaart geworden.
Soms wil je van alles doen op je vrije middag en komt er niets van
:(.
Ik ga nu ook nog even heel hard aan de slag. hihi.
Groetjes,
Nelleke

Babette zei

Wat een lief kaartje, heel mooi.
Groetjes Babette

martina's kaartjes zei

wat een schattige kaart ! moi gemaakt
grtjs,martina
x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...