Volgers

dinsdag 31 juli 2012

Dinsdag

Goedemiddag hier dan weer een kaartje van mij zoals belooft gisteren. Dit keer is de stempel van Crafty individuals en gestempeld met distress ink. Morgen zal er geen kaartje komen van mijn kant want dan ga ik met mijn ouders met de trein weg naar Zutphen en daar nemen we de boot naar Dieren en dan gaan we met een stoomtrein naar Apeldoorn.
Heb er op zich wel zin we moeten alleen al om half 8 met de trein mee anders halen we de boot niet. Nou tot donderdag en dan lezen jullie wel hoe de reis geweest is en natuurlijk zou ik het leuk vinden als je even een reactie achterlaat. Liefs Pia

4 opmerkingen:

Riet zei

Wat een prachtige kaart Pia.


Liefs Riet.

corry'kaart zei

hoi pia
je kaart is erg mooi geworden en zeker met die mooie gehaakte bloem en voor morgen een hele fijne dag en het weer zit zeker mee dus lekker genieten!
groetjes van corry

Anita Meijer zei

Je kaartje is heel mooi geworden Pia en heel veel plezier morgen, ook al is het vroeg geniet ervan. Het wordt mooi weer zeggen ze dus dat zit wel goed.
Groetjes van Anita

Karin zei

Leuke kaart met frisse kleurtjes, héél mooie stempel!
Karin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...