Volgers

woensdag 25 juli 2012

Kleurenkaartenteam hemelsblauw - limegroen

Goedemorgen medebloggers, Vandaag is het weer tijd voor het kleurenkaartenteam. Dacht eerst even dat ik niet mee kon doen ivm vakantie maar het is me dan toch nog gelukt. Ik had in eerste instantie begrepen dat het mintgroen met blauw was maar toen mijn borduurkaart al af was kwam ik er achter dat het limegroen is dus deze kleur heb ik nu maar gebruikt in het stempelafdrukje.
Het stempelafdrukje is van Magnolia en het borduurpatroon komt uit hobbyjournaal. Al met al ben ik wel tevreden met het uiteindelijke resultaat en wat vinden jullie? Voor de andere deelnemers aan het kleurenkaartenteam verwijs ik jullie door naar het blog van Martina. Zonnige groetjes, Pia

22 opmerkingen:

José zei

Mooi geborduurd Pia. Dat heb ik ook nog een hele tijd gedaan. Mooi patroontje. Leuk gekleurd dit lieve magnoliaatje.
Groetjes, Jose

martina's kaartjes zei

wat een lieverdje ! mooi gedaan !
bedankt voor je deelname en geniet nog lekker van de zon,
grtjs, martina
x

Greet van Maurik zei

Hallo Pia,

Wat een mooi, lief kaartje .

Groetjes Greet

Annelies zei

Wat een lieve kaart. Mooi geborduurd.

Groetjes, Annelies

Nancy zei

Hey Pia,

Lief kaartje, mooi geborduurd...

Liefs,
Nancy

Joke zei

Een schitterende kaart en heel mooi geborduurd.Groetjes Joke

hennie zei

Wat een schatje Pia!
Mooi borduurwerk.
Lieve groetjes hennie.

Anita Meijer zei

Wat een mooie kaart heb je ervan gemaakt Pia, leuk.
Groetjes van Anita

Marian zei

Ziet er gezellig uit
Fijne dag verder Groetjes Marian

Marian zei

Ziet er gezellig uit
Fijne dag verder Groetjes Marian

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een zonnige kaart die je mooi geborduurd én gekleurd hebt Pia!zonnige groetjes Miranda

corry'kaart zei

hoi pia
je kaart ziet er supermooi uit zo met die geborduurde rand en tildaatje mooi gekleurd in het midden!!
groetjes van corry

Ellen zei

Mooi gedaan Pia en prachtig geborduurd ook.

Groetje Ellen

Riet zei

Wat een prachtig kaartje,lief dat meisje,mooi ingekleurd.

Liefs Riet.

Lia zei

Prachtig kaartje en wat een mooi borduurwerkje,
groetjes Lia

Christine zei

Mooi met het borduurwerk en mooi ingekleurd!
Liefs
Christine

Nadine zei

Mooi gedaan, knap geborduurd! Lekker fris zomers kaartje!

Bep zei

Hoi Pai.

Wat een mooie kaart met je borduurwerk super.

gr...Bep

jaimie zei

Hallo Pia,

Lief kaartje en wat een veel werk moet dat zijn geweest dat borduurwerk erop?!

Groetjes, Jaimie

manuela zei

Prachtig kaartje en wat een mooi borduurwerkje

Liefs Manuela

Yvonne van Bruggen zei

Lieve kaart Pia! Je kitjes zijn bijna klaar.. Ze lopen wat vertraging op door het mooie weer :-) Sorry daarvoor! Je krijgt zsm bericht!
Lieve groetjes, Yvonne

SandraW zei

Prachtige kaart!

Liefs, San

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...