Volgers

donderdag 9 augustus 2012

Donderdag

Vandaag heb ik dus boven alles schoongemaakt dus alles is weer fris. Ik dacht ik ben nu toch bezig du ook nog maar wassen, strijken en boodschappen gedaan. Morgen nog 1 dagje en dan zit mijn vakantie er weer op maar ik heb wel een top vakantie gehad!!! En morgen gaan we samen nog een weekendje weg daar heb ik ook super veel zin in en volgens mij houd hij ook nog aardig weer dus dan wordt het helemaal super.
In mijn volgende berichtje lezen jullie wel hoe het geweest is. Oja ik moet trouwens wel nog morgenochtend eerst naar de kapper. De kaart voor vandaag is ook weer van Magnolia en ingekleurd met Derwentpotloden. Ik wens iedereen alvast een prettige weekend en veel zonneschijn! Liefs Pia

9 opmerkingen:

Greet van Maurik zei

leuke kaart met een schattige stempel.
Ik hoop dat je een heel fijn weekend heb en geniet er maar lekker van.

Groetjes Greet

Ans S. zei

Leuk kaartje heb je gemaakt, veel plezier met je weekendje weg.

Groetjes Ans

Anita Meijer zei

Lekker schoon huisje, heerlijk een weekendje weg en ook nog eens een schitterende kaart gemaakt, wat wil een mens nog meer. Veel plezier het weekend.
Groetjes van Anita

GerJanne zei

Ha Pia,

leuk kaartje heb je gemaakt! En wat zul jij een voldaan gevoel hebben na dit weekend als je weer aan werk gaat. Ook nog even en weekendje weg! Heerlijk zeg! En geniet ervan!

GerJanne

Saskia zei

Je kaartjes mooi. Geniet nog lekker van je weekend.
Groetjes Saskia

corry'kaart zei

hoi pia
nou toch heerlijk huisje schoon een fijn weekend voor de boeg en ook nog een lieve kaart gepost!!
fijn weekend en groetjes van corry

martina's kaartjes zei

leuk kaartje alweer,
veel plezier dit weekend,
grtjs, martina
x

jaimie zei

Hallo Pia,

Leuke kaart en geniet nog van je laatste dagen vakantie, inderdaad het zou heel mooi weer gaan worden hé.

Groetjes, Jaimie

Riet zei

Wat een leuke kaart Pia.

Liefs Riet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...