Volgers

woensdag 29 augustus 2012

Kleurenkaartenteam bruin - turquoise

Het is alweer de laatste woensdag van augustus dus tijd voor het kleurenkaartenteam. De kleuren voor deze woensdag zijn bruin - turquoise gekozen door Colien. Voor al de deelnemers aan het kleurenkaartenteam verwijs ik naar het blog van Martina. Ik heb deze keer een kaart gemaakt met een stempelafdrukje van magnolia ingekleurd met Derwentpotloden het papier en steentjes die ik heb gebruikt komen van het Kruidvat.
Ik weet niet of ik vandaag bij iedereen langs kan komen want ik moet vanmiddag naar de homeopatische arts en s' avonds komen de baas en vrouw van Patrick hier op bezoek om over zijn contract tepraten dus dat wordt wel spannend duimen jullie? Maar kom ik vandaag dus niet langs dan kom ik zeker morgen even bij je kijken. Verder wil ik iedereen nog bedanken voor de blijken van medeleven i.v.m. het overlijden van mijn tante dit heeft mij goed gedaan. Het was maandag een heel mooi afscheid geworden alleen mijn nicht die haar gevonden heeft had het wel heel erg moeilijk wat natuurlijk ook te begrijpen is. Verder was het wel weer even leuk om mijn neef uit rusland tezien en tespreken en zijn kinderen uit Amerika/nederland. Liefs Pia

27 opmerkingen:

hennie zei

Enig Pia, missie geslaagd!!!
Ik hop naar de volgende KKT'r.
Lieve groetjes hennie.
p.s sterkte vandaag hoor, je maakt veel mee.

corryskaart zei

hoi pia
je kaart is super geworden en verder wens ik je veel geluk en sterkte voor vandaag en zal zeker duimen voor je!
groetjes van corry

crealinedance zei

Hallo mooie kaart.Gr.Nel

martina's kaartjes zei

ach, wat een schatje ! heel mooi gemaakt ! blij dat je meedoet
bedankt voor je deelname en tot de volgende,
grtjs, martina
x

Colien zei

Mooie kaart heb je gemaakt, helemaal top! Sterkte!
grtz.Colien

Annelies zei

Mooie kaart met een stoere Tilda.
Groetjes, Annelies

Marian zei

Vind je kaart prachtig
Groetjes Marian

Marijke en Chantal zei

Mooi kaartje in de kleuren van vandaag! Sterkte vandaag verder en wij duimen.

Groetjes, Marijke en Chantal

GerJanne zei

Hoi Pia,

wat leuk zeg! Deze kaart is heel mooi geworden.
Weer een spannend dagje voor je!
Hopelijk pakt het allemaal goed uit!
GerJanne

Chantal zei

Mijn duimen doen pijn van het duimen. Succes!!

Vind je kaart erg leuk.

Groetjes Chantal

Joke zei

Je kaartje is erg leuk.Mooie bloemen heb je er bij gemaakt.Ik wens je veel succes vandaag.Groetjes Joke

Aleida zei

Succes vanavond!
Je kaart is super.
groetjes,

Saskia zei

Hoi,
Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt. Ziet er heel mooi uit.
Ik vind het weer leuke kleuren voor het KKT, op naar de volgende.
Groetjes Saskia

Lia zei

Wat een prachtig mooi kaartje heb je gemaakt,
groetjes Lia

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje Pia is het geworden voor het kleurenkaartenteam. Succes vanavond met de contractbespreking van je man.
Groetjes van Anita

Christine zei

Mooi gedaan! Tilda straalt in deze kleuren!
Liefs
Christine

Diana zei

Hele mooie kaart voor het KKT Pia.
Groetjes Diana.

Ans S. zei

Je hebt een super leuke kaart gemaakt in deze kleurencombinatie.
Sterkte vanavond.

Groetjes Ans

Marijke zei

Leuk gedaan, tilda doet het altijd goed. groetjes Marijke

José zei

Leuke kaart Pia. Mooi alle vlakken op elkaar. Daar hou ik wel van. Leuke stempel heb je gebruikt.

Ellen zei

Wat een mooie kaart! Hopelijk loopt het goed af met het contract van je man.
Groetjes, Ellen

Rosina zei

Heel leuk kaartje Pia....mooi ingekleurd Tildaatje
groetjes Rosina

Greet van Maurik zei

Leuke kaart met een mooie kleurencombinatie.

Groetjes Greet

SandraW zei

Mooie kaart, Pia!
En helemaal KKT!
Sterkte met het verdriet om je tante, blijft moeilijk om een dierbaar iemand te moeten missen...

Liefs, San

sjouks kaarten zei

Leuk hoor!
Groetjes Sjoukje

Riet zei

Ohhh wat een mooi lief kaartje Pia.

Liefs Riet.

Chantal zei

Leuk zo deze Tilda en die mooie matten!
Groetjes,
Chantal

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...