Volgers

dinsdag 14 augustus 2012

mannenkaart

Hallo medebloggers hier weer even een berichtje van mij. Allereerst een hartelijk welkom aan mijn nieuwe volger ik hoop dat ik je nog vaak tegen kom op mijn blog. De eerste dagen werk zitten er op, het was weer erg gezellig om al mijn collega's tezien, alleen was het wel heel erg warm overal.
Zo dan nu even over de kaart het is mij eindelijk eens gelukt om een leuke mannenkaart temaken met een stempelafdrukje van sugar Nellie. Iedereen nog een fijne avond toegewenst!

6 opmerkingen:

Nelleke zei

Wat een mooie stoere kaart is het geworden, die kun je gerust verturen.
Groetjes,
Nelleke

Anita Meijer zei

Wat is je kaart prachtig geworden Pia, echt een stoere jongenskaart. En bij mij zat ik er eigenlijk ook alweer zo in met werken, alsof ik niet weggeweest was hahaha.
Groetjes van Anita

GerJanne zei

Hoi Pia,

wat een leuke mannenkaart heb je gemaakt!! Grappige afbeelding en d ekleuren vind ik ook goed gekozen!

Groetjes en maak je borst mar nat: het wordt nog warmer! Eindelijk ook zomer in Nederland! Lekker toch?

GerJanne

martina's kaartjes zei

jij bent goed op dreef ! leuk kaartje
grtjs, martina
x

Greet van Maurik zei

Hallo Pia,

Wat een superleuke mannenkaart.

Groetjes en een fijne dag,

Greet

Riet zei

Wat een prachtige stoere kaart Pia.

Liefs Riet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...