Volgers

maandag 6 augustus 2012

Prinses

Goedemiddag, Hebben jullie het weekend ook zo genoten van het zwemmen op de olympische spelen? Ik in elkgeval wel. Gisteren zijn mijn ouders bij ons wezen eten dat was erg gezellige en lekker geweest. Ik ben nu aan de laatste week van mij vakantie begonnen maar heb ook wel weer zin om tegaan beginnen na 6 weken vakantie.
Nu even over mijn kaart deze heb ik al even geleden gemaakt voor mijn nichtje ze was er helemaal blij mee. Het stempelafdrukje is van Kars en ingekleurd met Derwentpotloden.
Zo nu ga ik eten koken want met een half uurtje is mijn thuis van zijn werk (ja verschil moet er zijn hihihi). Oja dat weten jullie nog niet maar per 1 augustus is zijn contract met 2 maanden verlengd dus we kunnen weer even ademhalen. Liefs Pia

7 opmerkingen:

Christine zei

Heel mooi kaartje Pia! Geniet nog even van je vakantie en goed voor jullie dat je man nog even aan de slag kan blijven!
Liefs
Christine

martina's kaartjes zei

heel erg leuk en lief ! mooi
grtjs, martina
x

Greet van Maurik zei

Wat een schattige kaart en leuke stempel heb je gebruikt.

Groetjes Greet

Aleida zei

Een echte leuke, roze meidenkaart! Daar zal ze blij mee geweest zijn!
groetjes,

corry'kaart zei

hoi pia
echt een leuke kaart zo met dat mooie princesje erop en toch fijn dat je man zijn contract verlengd is in deze moeilijke tijd,zo kan je zeker weer even rustig ademhalen en geef jou weer de tijd om lekker te freubelen!
groetjes van corry

Anita Meijer zei

Wat fijn om te lezen dat je man zijn contract weer even is verlengd, ikzelf heb ook nog een week vakantie (alleen ik had er drie), maar heb nog helemaal geen zin om aan het werk te gaan hahaha. Mooi kaartje is het geworden Pia.
Groetjes van Anita

Riet zei

Wat een mooi kaartje Pia.

Liefs Riet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...