Volgers

zaterdag 18 augustus 2012

voetballen

Zo het is weer weekend en het wordt ook nogeens een tropisch weekend. Mijn weer is het in elkgeval niet veel tewarm pffff.... Beneden in mijn hobbykamer is het het 23 graden dus dat gaat nog wel maar in de woonkamer is het 26 graden dus ik ben lekker aan de hobby!
Een neefje van mij wordt maandag 7 jaar en houdt erg van voetballen dus heb ik net dit toepasselijke kaartje voor hem gemaakt. Het stemplafdrukje is van Magnolia en ingekleurd met Derwentpotloden. Wat zal ik nu eens gaan maken........

5 opmerkingen:

Nelleke zei

Mooi gedaan Piko, lekker dat het ik je hobbykamer nog zo koel is. Dat red ik niet.
Greotjes,
Nelleke

Aleida zei

Leuk kaartje voor een boy van 7! Voetballen is alles wat ze willen.
Ik vind het ook veel te heet: alleen snel-klaar kaarten met dit weer! Anders blijft het aan je bezwete handen plakken.
groetjes,

Anita Meijer zei

Wat een leuk kaartje is het geworden Pia, super. En hier in huis is het ook niet te harden, pfffff het mag van mij wel ietsjes minder.
Groetjes van Anita

Riet zei

Wat een stoere kaart Pia.

Liefs Riet.

Greet van Maurik zei

Wat een leuke jongenskaart, echt een stoer kaartje.


Fijne zondag en een zonnige groet van Greet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...