Volgers

zondag 12 augustus 2012

weer thuis!

Als eerste wil ik jullie bedanken voor al de reacties die ik iedere keer weer van jullie mag ontvangen helemaal TOP!!!!
Verder hebben we er een super weekend op zitten het hotel + weer was schitterend dus we zijn weer helemaal opgeladen om er morgen weer tegenaan tegaan. Ik heb op zich wel weer zin om morgen te beginnen maar thuis is toch ook wel heerlijk.
Voor vandaag heb ik een kaart die ik al even geleden heb gemaakt het stempeltje is van Penny Black. Ik had bij deze kaart meteen een heel goed gevoel en jullie?

10 opmerkingen:

Greet van Maurik zei

Hallo Pia,

Wat een leuke kaart met een hele schattige stempel.

Groetjes en werkse morgen.

Greet

martina's kaartjes zei

net thuis en alweer aan het knutselen wow ! een leuk kaartje, fijn dat jullie zo genoten hebben, grtjs, martina
x

Yvonne van Bruggen zei

Leuke kaart Pia! En fijn dat je een goed weekend hebt gehad!
Lieve groetjes, Yvonne

jaimie zei

Hallo Pia,

Na een geslaagd weekendje , ook nog eens een geslaagde kaart voor op de blog.

Groetjes, Jaimie

Anita Meijer zei

Wat fijn dat jullie zo hebben genoten van het weekendje weg Pia, en je kaartje is super geworden. Ik moet morgen ook weer aan de slag, veel plezier morgen weer met werken.
Groetjes van Anita

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Pia,fijn dat je zo'n heerlijk weekend hebt gehad.Je laat een lief kaartje zien met een lief plaatje.Werk ze morgen weer met veel zin,groetjes Miranda

corryskaart zei

hoi pia
nou dat je tevreden bent over je kaart kan ik goed begrijpen het is dan ook een schatje geworden!!
groetjes van corry

Nelleke zei

Wat een schattig beertje heb je gebruikt.Het wolkjespapier van het kaartje eronder is ook mooi, leukook de kleuren met die je voor dat stempeltje gebruikt hebt.
Groetes,
Nelleke

Riet zei

Wat een prachtig kaartje is dit weer.

Liefs Riet.

Ans S. zei

Prachtige kaart met een heel leuk afdrukje.

Groetjes Ans

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...