Volgers

woensdag 8 augustus 2012

woensdag

Allereerst iedereen hartelijk bedankt voor de adviezen op mijn vorige kaart. Vanmorgen zijn mijn ouders geweest om even mee de woonkamer schoon temaken. Wel een fijn idee nu dat het weer lekker allemaal schoon is nu alleen morgen nog even de slaapkamers en badkamer doen en dan kunnen we er weer even tegen. Ik heb net nog maar even een bloemetje gekocht voor mijn ouders vond wel dat ze dat verdiend hadden.
Zo nu heb ik weer een geslaagd kaartje om op mijn blog tezetten kunnen we die andere snel vergeten hihihi. Het is een stempeltje van Magnolia geworden verder vind ik het een leuk en fris kaartje en jullie?

9 opmerkingen:

Aleida zei

Mooi kaartje, dat ben ik helemaal met je eens!
groetjes,

corry'kaart zei

hoi pia
toch heerlijk als je ouders zo nu en dan een extra handje helpen(daar zijn ouders voor:-))en je kaart is erg leuk en fris en fruitig van kleur!
groetjes van corry

Greet van Maurik zei

Leuke kaart Pia met vrolijke kleuren.

Groetjes Greet

Marian zei

Prachtige kaart (zie dat ik nog geen volger kan worden bij je) maar zeker nog bij je langs hoor
Groetjes

Anita Meijer zei

Wat lief van je ouders Pia dat ze je hebben geholpen met het schoonmaken van het huis en inderdaad dan hebben ze wel een bloemetje verdiend. Je kaart is helemaal top geworden.
Groetjes van Anita

jaimie zei

Hallo Pia,

Leuk kaartje. En genieten van je ouders, hun hulp en dat het weer proper is, wel lief van je dat je je ouders een bloem hebt gekocht.

Groetjes, Jaimie

GerJanne zei

Nou Pia, je bent een enorme bofferd met zulke ouders!! EN terecht dat je daar dan een bloemetje voor over hebt.
Ik heb maandag en woensdag ook flink gepoetst en zo en dat geeft wel weer een heel voldaan gevoel.
Je kaart is een schatje!
Groetjes,

GerJanne

Riet zei

Prachtig kaartje Pia.

Liefs Riet.

martina's kaartjes zei

leuk kaartje ! tja, ouders, soms een beetje oprdingerig, maar vaak wel heel handig om ze in de buurt te hebben he ? =)
grtjs, martina
x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...