Volgers

zaterdag 4 augustus 2012

Workshop Pops cakes.

Ik ben dinsdagavond samen met mijn vader naar een workshop pops cakes geweest. Dit was erg leuk om tedoen en over het resultaat zo voor de eerste keer ben ik ook wel tevreden. Ben ook erg benieuwd naar jullie reacties.
Verder zijn we woensdag niet naar Zutphen geweest maar naar Vlissingen hier hebben we o.a. heerlijk langs de boulevard gelopen heerlijk was dat.
Zo dat was het weer even voor nu ik wens iedereen een prettige weekend en tot de volgende keer dan weer met een kaart. Liefs Pia

6 opmerkingen:

GerJanne zei

Ha die Pia,

dat is inderdaad een tijdje geleden! Ik ben ook net terug van vakantie en heb al heel veel blogs bekeken. Je loopt zo maar meteen een heleboel berichten achter! Je cakepops zijn ontzettend leuk!! En wat gaaf dat je vader dat ook leuk vindt, zeg!
Je kaarten die ik gemist heb heb ik ook bekeken en ze zijn erg mooi! Die voor het KKT met dat borduren! Mooi!!
Woensdagen donderdagnacht mag ik weer aan de bak. Heb er wel weer zin in! Van school heb ik natuurlijk wat langer vakantie.
Groetjes maar weer!!

GerJanne

Yvonne van Bruggen zei

Hihi, wat leuk gedaan! Ze zullen vast ook lekker zijn geweest! En Vlissingen is ook heel gezellig!
Lieve groetjes, Yvonne

Riet zei

Wowww Pia,Wat super gedaan,wat leuk zijn ze.
Echt knap van je hoor.

Liefs Riet.

Anita Meijer zei

Wat ontzettend leuk zijn ze geworden Pia en wat leuk dat je dat met je vader gedaan hebt. Ik vind het geweldig gelukt.
Groetjes van Anita

corry'kaart zei

hoi pia
dit ziet er erg leuk en vrolijk uit en is om zo in te bijten:-))het is alleen al gaaf om zo leuke workshop te doen en dan met zo goed resultaat?
TOPPIE!!
groetjes van corry

Karin zei

Heel leuk gedaan en wat een grappige kopjes!
Groetjes

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...