Volgers

woensdag 12 september 2012

1ste kerstkaart 2012

Goedemiddag blogdinnetjes! Wat was het weer leuk om al jullie reacties telezen op mij vorige kaart. Zijn jullie al wezen stemmen? Ik nog niet dat ga ik vanavond samen met mij man doen. Vanmiddag ben ik heerlijk vrij en heb ik na het boodschappen doen deze kerstkaart gemaakt.
Het stempelafdrukje is van mo manning en deze heb ik ingekleurd met Derwentpotloden. Zo de eerste kerstkaart voor dit jaar is een feit er zullen er nog vele volgen denk ik. Hoop dat jullie deze keer ook weer even een reactie achterlaten deze zijn altijd leuk om telezen!

10 opmerkingen:

GerJanne zei

Wat een superschattig kaartje heb je gemaakt zeg!! Het afdrukje is zo lief!! En fantastisch gekleurd!

GerJanne

Nelleke zei

Mooie achtergrond heb je gebruikt. Leuk.
Groetjes,
Nelleke

Greet van Maurik zei

Wat een leuke en schattige kerstkaart.

Groetjes

Anita Meijer zei

Wat een schatje van een kerstkaart is het geworden Pia, ik vind hem heel mooi.
Groetjes van Anita

corryskaart zei

hoi pia
nou dit is echt een hele leuke digi en een mooie kaart hier mede door gemaakt!
groetjes van corry

martina's kaartjes zei

een mooi en lief kaartje
grtjs, martina
x

Riet zei

Wat een mooi lief kaartje Pia.

Liefs Riet.

Yvonne van Bruggen zei

Een goed begin Pia!!
Lieve groetjes, Yvonne

Karin zei

Wat een dotje! Heel leuke kerstkaart!
Groetjes

Babette zei

Wat een lieve kaart, erg leuk.
Groetjes Babette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...