Volgers

zondag 16 september 2012

2de kerstkaart

Vrijdagavond zijn mijn schoonouders op de koffie geweest en gisteren en vandaag heb ik mirgraine bahbah. Zal je altijd zien dat dat in het weekend is maarja het is niet anders. Het medicijn wat ik hiervoor heb werkt gelukkig beter als gisteren dus heb net toch mij 2 de kerstkaart kunnen maken maar ga zometeen toch maar weer wel even op de bank liggen.
Het stempelafdrukje is net als mij vorige kaart van mo manning en het papier is van het kruidvat. Op naar de volgende kerstkaart maar dat zal niet meer vandaag zijn. Liefs Pia

9 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi pia
nou je gaat lekker met je mooie kerstkaarten en zeker leuk met die digi van momanning!!
groetjes van corry

Riet zei

Wat een prachtige kaart Pia.

Liefs Riet.

Aleida zei

Ondanks de hoofdpijn is het een mooie kaart geworden.
Sterkte, migraine is vervelend. Daar weet ik alles van.
groetjes,

Greet van Maurik zei

Hallo Pia,

Wat fijn dat het medicijn vandaag werkt en dat je een kaart kon maken.
Je kaart is heel leuk en wat een leuk papier heb je gebruikt.

groetjes

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Pia,vervelend nou die migraine.Je kerstkaart is leuk,hoop dat het snel beter gaat,groetjes Miranda

Anita Meijer zei

Hé bah niet fijn om migraine te hebben Pia, beterschap. Maar je 2e kerstkaartje is super geworden. Top.
Groetjes van Anita

Rosina zei

Een heel leuk kerstkaartje Pia...
wat vervelend met die migraineaanvallen...ik hoop dat ze spoedig weer voorbij zijn....
groetjes Rosina

Babette zei

Mooi kerstkaartje hoor en erg leuk papier.
Groetjes Babette

Karin zei

Leuke kaart! Je hebt mooi papier gebruikt en het schattige meisje mooi ingekleurd! Ik lees dat je ook migraine hebt, ik heb er al 30 jaar last van, erg vervelend hé!
Groetjes

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...