Volgers

donderdag 27 september 2012

"Goed nieuws"

Hallo lieve medebloggers, Hier dan eindelijke mij beloofde berichtje ivm het contract van mijn man. Het was allemaal heel spannend maar het is verlengd tot 1 januari 2013. Eigenlijk kan dit helemaal niet want zijn contract is al zo vaak verlengd dat hij een vast contract had moeten krijgen. Maarja het geeft in elkgeval weer even lucht hij moet nu een aantal dingen doen en als dit goed is krijgt hij per 1 januari een vast contract wordt nu gezegd maar ik moet het nog zien....
Verder ben ik gisteren du naar de huisarts geweest en het is inderdaad een blaasontsteking heb nu een kuur voor 5 dagen. De kaart voor deze keer is weer een kerstkaart jaja ik ben goed op dreef. Het stempeltje is van Magnolia en ingekleurd met Derwentpotloden, waar het papier van is weet ik even niet meer. Zo dit was het weer voor deze keer.

10 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi pia
fijn om te lezen dat jullie onder de pannen zijn tot januari en je kaart is echt een lieverd geworden!
groetjes van corry

Aleida zei

Mooi kaartje! Leuk dat bruin met rood i.p.v. de geijkte kleurencombi.
Fijn dat je man weer een contract heeft, je hoort van genoeg mensen dat ze helemaal thuis zitten.
Sterkte met je blaasontsteking!
groetjes,

martina's kaartjes zei

jij bent goed op dreef ! mooie kaartjes,geslaagd werkje weer,
grtjs,martina
x

Rosina zei

Mooi kerstkaartje Pia , je bent al lekker op dreef zo...
En gelukkig dat je man nog aan de slag kan blijven....hopelijk dat het met nieuwjaar een vast contract wordt
verder nog beterschap voor jou
groetjes Rosina

Christine zei

Toch een beetje goed nieuws Pia! En hopelijk ben jij gauw beter! Leuk kaartje weer!
Liefs
Christine

Anita Meijer zei

Jeetje Pia ze houden het wel spannend zeg bij dat bedrijf waar je man werkt, gelukkig weer een paar maanden verlengd en dan maar hopen en duimen dat hij zijn vaste contract krijgt. Hoop dat de kuur gauw aanslaat voor je blaasontsteking, want is zo lastig. En je kaartje vind ik weer super.
Liefs van Anita

Nelleke zei

Fijn dat je weer lekker aan het freubelen bent. Beterschap, en fijn dat je man toch nog mag werken.
Groetjes, Nelleke

jaimie zei

Hallo Pia,

Mooi kaartje.

Beterschap aan u en hopelijk is het volgend jaar dan een vast contract voor je man hoor.

Groetjes, Jaimie

Greet van Maurik zei

Wat een mooie kaart Pia,

Ja ik kan dat, ze beloven van alles,maar als het zover is ho maar.
Ik snap dat je er geen vertrouwen in heb en nu inderdaad maar afwachten.
Wat je blaasontsteking betreft, ik hoop dat het gauw over is.

Het beste en groetjes van,

Greet

Riet zei

ohhh Pia,wat een prachtig lief kaartje is dit.

Liefs Riet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...