Volgers

woensdag 26 september 2012

Kleurenkaartenteam bruin-okergeel

Goedemorgen medebloggers, Het is vandaag weer tijd voor het kleurenkaartenteam van Martine. De kleuren voor vandaag zijn bruin-Okergeel. Ik heb er een kerstkaart meegemaakt het papier en lint is van het kruidvat, de pons van tomtas. Het stempelafdrukje heb ik ingekleurd met Derwentpotloden.
Ben erg benieuwd naar al jullie creaties dus zal vandaag wel even langskomen om te genieten van al het moois wat ik vast en zeker tezien zal krijgen. Ik moet trouwens zo eerst even langs de huisarts want volgens mij heb ik een blaasontsteking. Liefs Pia

30 opmerkingen:

Karin zei

Leuk kerstkaartje en een schattig afdrukje!
Groetjes

corryskaart zei

hoi pia
nou de opdracht is bij jou prachtig geslaagd een erg lieve en mooie kaart
groetjes van corry

Margo zei

Wat een dotje Pia !
Liefs
Margo

hennie zei

Het is een schatje geworden Pia!
Lieve groetjes hennie, ook KKT!

Nelleke zei

Mooi gedaan, en gelijk weer een kerstkaartje erbij!
Groetjes, Nelleke

Monique zei

Wat een leuke kaart!
grtjs
Monique

Greet van Maurik zei

Wat een lief kerstkaartje Pia.
En misschien een tip voor je blaasontsteking.
Ik heb in m'n leven al zoveel keer blaasontsteking gehad, tot ze tegen mij zeiden, je moet eens iedere morgen vitaminen C 1000 mg innemen.
Nou ik moet zeggen, sinds ik dat doe, heb ik eigenlijk geen last meer.
Dus proberen waard zou ik zeggen.
En hoop ik dat het bij jou ook werkt.

Groetjes.

José zei

Leuke kaart Pia! Enig stempeltjes!

Colien zei

Leuk kaartje!
grtz.Colien

Cornelie zei

Lief en vrolijk kaartje heb je gemaakt!

Marian zei

Je kaart is prachtig
Groetjes Marian

Saskia zei

Hoi,
Wat leuk dat het weer kleurenkaartteamdag is. Een bijzondere combinatie deze twee kleuren, maar het is een mooie kerstkaart geworden. Mooi gedaan.
Groetjes Saskia

martina's kaartjes zei

wat een lieve en mooie kaart ! geslaagd hoor !
bedankt voor je deelname en tot de volgende,
grtjs, martina
x

manuela zei

Wat een leuke kerstkaart!en een schattig afdrukje!

Liefs Manuela

Marijke en Chantal zei

Mooi kerstkaartje in de kleuren van KKT.

Groetjes, Marijke en Chantal

Annelies zei

Wat een mooie lieve kaart! Groetjes Annelies

Ans S. zei

Wat een lief kaartje, mooi gemaakt, hoor!!

Groetjes Ans

Ellen zei

Leuke kerstkaart met een schattig afdrukje.
Groetjes, Ellen

Riet zei

Wat is dit weer een prachtige kaart Pia.

Liefs Riet.

Babette zei

Wat een lief kaartje, heel leuk gedaan.
Groetjes Babette

Bep zei

Hoi Pia,

Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt weer eens een andere kleur.

Gr...Bep

Anita Meijer zei

Schitterend is die geworden Pia, heel mooi gedaan. Had ik laatst ook een blaasontsteking en drink dan heel veel cranberrysap op de eerste dag en ook de dagen daarna en dat helpt bij mij gelukkig altijd. Ik hoop dat je er snel vanaf bent.
Liefs van Anita

Aleida zei

Een heel mooi kaartje met een leuk stempeltje. En natuurlijk weer een kerstkaart klaar!
Sterkte met je blaasontsteking.
groetjes,

Diana zei

O jasses, blaasontsteking, sterkte ermee Pia. Prachtig kaartje heb je gemaakt met deze toch lastige kleuren.
Groetjes Diana.

Chantal zei

Leuk hoor om deze kleuren te gebruiken bij een kerstkaart, dat kan ook goed he! Hij is erg geslaagd!
Groetjes,
Chantal

Nadine zei

Wat een schatje!

Christine zei

Lief kaartje Pia! Tof gedaan!
Liefs
Christine

GerJanne zei

Hoi Pia,

wat heb je er een enig kerstkaartje van gemaakt! Helemaal top die kleuren! De meesten hebben toch meer aan de herfst gedacht, dan ben jij dus origineel! Sterkte, als het blaasontsteking is...

GerJanne

Chantal zei

Oei blaasontsteking, dat is niet fijn.

Je hebt een leuke kaart gemaakt voor het kleurenkaartenteam.

Beterschap.

Chantal

Yvonne van Bruggen zei

Leuk kaartje Pia! Hoop dat het meevalt bij de dokter..
Lieve groetjes, Yvonne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...