Volgers

zaterdag 13 oktober 2012

Happy birthday to you

Hallo bloginnetjes wat is het slecht weer he echt knutselweer ik heb net deze kaart gemaakt ik vind hem zelf erg leuk geworden en jullie? Volgende week is een vriendin van mij jarig die een boerderij heeft dus ik denk dat ik deze kaart maar naar haar ga sturen wel toepasselijk. Nu ga ik beginnen aan mijn kaart voor duo challenge.....
Vanavond ga ik nog met mijn ouders naar de schouwburg toe naar Brigitte Kaandorp dus dat gaat wel leuk worden denk ik wel een hoofd tegen migraine aan dus hopen dat het niet erger gaat worden. Nu heb ik lekker een week herfstvakantie dus gezien het weer denk ik dat het een knutselvakantie gaat worden! Dus jullie zullen vast meer kaarten in het kort gaan zien. Prettige weekend en tot snel!!! Pia

13 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat een geweldige kaart heb je gemaakt Pia, daar zal ze zeker weten blij mee zijn. Heerlijk dat je herfstvakantie hebt, hier moeten ze nog een weekje. Heel veel "knutsel"plezier.
Liefs van Anita

Karin zei

Mooie kaart in die zwart-wit tinten en met dat subtiele beetje geel en rood erbij, leuk!
Groetjes

martina's kaartjes zei

al een hele goede start moet ik zeggen ! een heel erg leuk kaartje ! mooi gemaakt
veel plezier in je vakantie !
grjs, martina
x

Wanda zei

Wat een leuk kaartje met een grappig plaatje! En geweldig vooruitzicht, brigitte kaandorp, ik vind haar geweldig! Een hele fijne avond gewenst hopelijk zonder hoofdpijn!

corryskaart zei

hoi pia
nou zeker een keigoeie kaart, heel leuk met die koe en dessinpapier opelkaar afgestemd!
groetjes van corry

Aleida zei

Heel leuk. Ik heb van precies hetzelfde papier ook eens een kaartje gemaakt in het zwart/wit met een koe er op. Ik vind het een geweldige combi. Die bloemetjes maken het vrolijk.
groetjes,

Greet van Maurik zei

Hallo Pia,

Wat een ontzettend leuke kaart.
Je vriendin zal hem ook wel heel mooi vinden.

Fijn weekend.

Greet

Riet zei

Een geweldige kaart Pia.

Liefs Riet.

GerJanne zei

Hoi Pia,

dit is een leuk kaartje zeg!! EN helemaal als het voor een vriendin is die een boerderij heeft! Mooi dat je het in zwart/wit hebt gehouden!
Hopelijk is je migraine niet doorgezet en heb je genoten van Brigitte!

GerJanne

Rosina zei

Wat een super mooi koeiein kaartje Pia....heel toepasselijk voor een boerin-vriendin....
groetjes Rosina

Ans S. zei

Super mooie kaart, ik hoop dat je leuke avond heb gehad bij Brigitte Kaandorp.

Groetjes Ans

Nelleke zei

Leuke kaart, echt iets voor mijn schoonzuster. Zij heeft ook een boerderij met koeien en stuurt iedereen een koeiekaart.
Groetjes, Nelleke

Babette zei

Wat een ontzettend leuke kaart, grappige stempel.
Groetjes Babette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...