Volgers

zaterdag 20 oktober 2012

Happy Birthday

Wat is het toch leuk om iedere keer weer jullie reacties telezen echt helemaal top!!! De kaart die ik voor vandaag heb heb ik al even geleden gemaakt voor een tante van mijn man die is namelijk helemaal gek van beren vandaar. Het stempeltje is van Popcorn bear. Oja het dagje Den Bosch is super geweest nog nieuwe kleren en natuurlijk ook nog wat bij de Kwast en Pipoos gekocht. Voor de rest helaas niet veel aan mijn vakantie gehad maarja dat was even niet anders. Ik wens jullie een prettige weekend en tot gauw. Pia

6 opmerkingen:

Greet van Maurik zei

Hallo Pia,

Leuke kaart met een heel schattig stempeltje.
Fijne zondag

Anita Meijer zei

Wat een schattig kaartje heb je gemaakt Pia, zo lief.
Liefs van Anita

Karin zei

Lief beren-kaartje, Pia!
Fijn dat je een leuke dag hebt gehad!
Groetjes

jaimie zei

Hallo Pia,

Schattig kaartje.

Groetjes, Jaimie

Babette zei

Wat een lieve kaart, heel mooi.
Groetjes Babette

Riet zei

Wat een geweldige kaart.


Liefs Riet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...