Volgers

zondag 21 oktober 2012

Kerstboom

Goedemiddag medebloggers, Het is vandaag maar een trieste dag weer vind ik maar wel lekker weer om teknutselen. Vandaag heb ik 2 kaarten gemaakt voor Duo Challenge 1 in het goud en 1 in het zilver.
De kaart die ik in het goud heb gemaakt gaat meedoen voor de Duo Challenge. Het papier wat ik voor beide kaarten heb gebruikt komt uit blokken van het Kruidvat. Als je ook nog mee wilt doen dan kan je tot 27 oktober het patroon aanvragen bij Duo Challenge. Zo iedereen verder nog een prettige zondag gewenst en tot de volgende keer.

11 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

hele leuke kaartjes !
grtjs martina
x

Greet van Maurik zei

Wat een mooie kaarten Pia.
Ook heb je heel leuk papier gebruikt.

Groetjes Greet

Babette zei

Wat een super leuk model, mooi gemaakt hoor.
Groetjes Babette

Ellen zei

Leuk gedaan Pia.
Groetjes, Ellen

Ans S. zei

Prachtige kaarten, leuk modelletje is dit.

Groetjes Ans

Anita Meijer zei

Wat een leuk model Pia, ze zijn super geworden.
Liefs van Anita

GerJanne zei

Mooi Pia, die randjes aan de zijkanten vallen meteen op!
Werk ze weer! Ik heb nu vakantie!

GerJanne

Monique zei

Leuke kaartjes Pia!
grtjs
Monique

Rosina zei

Dat zijn 2 mooie kerstkaartjes Pia
Leuk zo die uitgestanste kerstboom en dan weer gebruikt.....
groetjes Rosina



corryskaart zei

hoi pia
nou je kaarten zien er super kerstig uit:-))
groetjes van corry

Riet zei

Wat een prachtige kaarten Pia.


Liefs Riet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...