Volgers

woensdag 31 oktober 2012

Kleurenkaartenteam oranje - grijs

Goedemorgen lieve medebloggers, Het is vandaag weer tijd voor het kleurenkaartenteam want het is de laatste woensdag van de maand alweer. Wat gaat de tijd toch snel voor je het weet is het alweer nieuwjaar. Mijn bijdrage voor vandaag is een stempel van Magnolia ingekleurd met Derwentpotloden en het papier wat ik heb gebruikt komt uit een blok dat ik weleens bij het Kruidvat heb gekocht.
Ik vond de kleuren deze keer best wel moeilijk maar ik ben toch wel tevreden met het resultaat. Ik kom vast en zeker vandaag ook nog bij jou blog een kijkje nemen ben erg benieuwd naar wat ik allemaal voor mooie creaties tezien krijg. Als je nog meer creaties wil bewonderen ga dan even naar het blog van Martina toe en daar vind je een lijst met al de deelnemers aan het kleurenkaartenteam. Tot snel! Pia

30 opmerkingen:

crealinedance zei

Hallo leuke kaart met deze kleuren,Gr.Nel

martina's kaartjes zei

wat een lief kaartje ! mooi gemaakt
en ja, papiertjes van kruidvat komen wel eens van pas hahahaha
blij met je deelname,
grtjs, martina
x

Greet van Maurik zei

Goedemorgen Pia,

Hele leuke en vrolijke kaart en de kleurencombinatie vind ik erg leuk zo.

Fijne dag,
Greet

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Pia,het zijn misschien ook kleuren die je zelf niet snel pakt,maar zo blijft het wel een uitdaging.Ik vindt dat je er in geslaagd bent een lieve mooie kaart te maken in warme kleuren,lieve groetjes Miranda

Joke zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt.Groetjes Joke

Monique zei

Wat een leukertje!
grtjs
Monique

Yvonne van Bruggen zei

Leuke kaart voor het KKT Pia!
Lieve groetjes, Yvonne

Nelleke zei

Wat is het toch leuk om al die creaties oranje grijs te bewonderen. Dit is er 1 van. heel erg leuk.
groetjes, Nelleke

GerJanne zei

Ha Pia,

ik vind het een heel goed gelukt kaartje! Leuk die bloemetjes in de hoek. Past mooi bij de bloemen die Tilda in haar handen heeft!
Leuk dat achtergrondje in grijs!

GerJanne

Riet zei

Wat een leuke kaart.


Liefs Riet.

Grietje Jansen zei

Mooie kaart met een lieve afbeelding.

Grietje

Saskia zei

Hoi,
Wat een mooie creatie voor het kleurenkaartteam. Een stijlvol geheel. De kleurencombinatie is goed gelukt.
Groetjes Saskia

Nancy zei

Hey Pia,

Goed gedaan alweer!

Liefs,
Nancy

Babette zei

Heel leuk en mooi kaartje.
Groetjes Babette

Marian zei

Mooie creatie en de kleuren prachtig verwerkt
Groetjes Marian

corryskaart zei

hoi pia
een goed gelukte kaart en erg leuk en lief met die bloemetjes
groetjes van corry

hennie zei

Geslaagd Pia!
Erg leuk is je kaart voor het KKT!
Lieve groetjes hennie, ook KKT.

Rosina zei

Wat een super kaartje weer Pia...

en wat heeft kruidvat aan het Kleurenkaartenteam een goede klant hihihi
groetjes Rosina

Bep zei

Hoi Pia,

Wat een super kaart weer en wat moesten we zonder het Kruidvat hahahaha.

Gr...Bep

Colien zei

Leuke kaart, ziet er gezellig uit!
grtz. Colien

Marijke en Chantal zei

Volgens mij vond bijna iederen het moeilijke kleuren dit keer. Maar je hebt er een lief kaartje mee gemaakt!
Groetjes, Marijke

Ans S. zei

Wat een leuk en vrolijk kaartje, heel mooi gemaakt in deze kleurencombi.

Groetjes Ans

Mariken zei

Hele mooie kaart heb je gemaakt, super!
Groetjes Mariken.

chantal zei

wat een mooie kaart. Jij kan met derwent prachtig kleuren
liefs Chantal

Annelies zei

Je mag zeker tevreden zijn met het resultaat. Mooie, frisse kaart!
Groetjes Annelies

Diana zei

Het waren ook lastige kleuren Pia. Het resultaat mag er echter zijn, je kaartje is superleuk geworden.
Groetjes Diana.

Ellen zei

Wat een leuke kaart! Mooi afdrukje heb je gebruikt.
Groetjes, Ellen

Anita Meijer zei

Wat heb je er een schatje van gemaakt Pia, ik vind hem super geworden. Het is je goed gelukt.
Liefs van Anita

Chantal zei

Terecht tevreden met het resultaat. Ik vind het een leuke kaart.

Groetjes Chantal

Chantal zei

Wat een leukje Pia!
Groetjes Chantal

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...