Volgers

zaterdag 6 oktober 2012

Merry Christmas

Allereerst een hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers hoop jullie nog vaak op mijn blog te treffen. Wat gaat een week toch snel nu is het alweer weekend. Ik ben lekker aan het knutselen geslagen en morgen vieren we de verjaardag van mijn man want die is maandag jarig.
Mijn blaasontsteking is bijna over af en toe denk ik nog dat het weer terugkomt maar dat zit misschien wel tussen mij oren hihihi. Hier dan weer een kerstkaart van mij het afdrukje is van Forever Friends en ingekleurd met Derwentpotloden. Ik wens iedereen een prettige weekend en tot de volgende keer! Liefs Pia

9 opmerkingen:

Aleida zei

Fijn dat het weer de goede kant op gaat! Je kaartje is leuk geworden.
groetjes,

Nelleke zei

Een gezellige kerstkaart geworden.
Fijne verjaardag maandag en alvast gefeliciteerd met je man.
Groetjes, Nelleke

Karin zei

Ik vind hem geslaagd Pia! In echte kerstkleurtjes en een lief afdrukje! Fijn dat je beter bent en voor morgen: een gelukkige verjaardag aan je man en goed vieren hé!
Groetjes

corryskaart zei

hoi pia
als eerste van harte met je man! en je kaart is erg gezellig en kerstwarm!
groetjes van corry

martina's kaartjes zei

heel erg mooi gedaan ! jammer dat je eerste foto zo onscherp is...
grtjs, martina
x

Riet zei

Wat een prachtig kaartje.

Liefs Riet.

Babette zei

Erg leuke kerstkaart en wat een lief afdrukje.
Hoop dat je er snel weer helemaal bovenop bent.
Groetjes Babette

Ans S. zei

Mooie kerstkaart en alvast gefeliciteerd met je man.

Groetjes Ans

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje Pia en alvast gefeliciteerd met je man en een hele fijne dag morgen.
Liefs van Anita

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...