Volgers

dinsdag 16 oktober 2012

Merry christmas

Bridgitte Kaandorp was zateravond super geweest echt een aanrader en met mij hoofd is het aardig goed gegaan gelukkig. Alleen nu ben ik gisteren mijn vakantie niet goed begonnen nl. heel de dag met migraine op bed gelegen bahbah en mijn man had ook nog speciaal vrij genomen.
Vandaag is het ook nog niet echt veel helaas, wel zijn mijn ouders geweest en die hebben lekker de woonkamer en de keuken schoongemaakt dus we zitten er weer helemaal fris bij. De kaart voor vandaag heb ik zondag gemaakt het stempelafdrukje is van Mo Manning en ik dacht ik ga eens niet de geijkte kerstkleuren gebruiken en wat vinden jullie medebloggers van het resultaat? Zo nu ga ik voor het eten zorgen al heb ik daar nog helemaal geen zin in. Liefs Pia

11 opmerkingen:

Aleida zei

Dat je geen zin hebt in eten snap ik. Sterkte.
Je kaartje is leuk geworden.
groetjes,

corryskaart zei

hoi pia
een leuke kerstkaart en zeker met deze andere kleuren!
groetjes van corry

Anita Meijer zei

Wat vervelend je vakantie beginnen met migraine Pia, dat is niet fijn. Gelukkig heb je zaterdag wel kunnen genieten van Brigitte Kaandorp, leuk is ze hé. Je kaartje vind ik geweldig, zo lief. Hoop dat de migraine snel overgaat.
Liefs van Anita

Nelleke zei

Leuk, je hoeft ook niet altijd de geijkte kleuren gebruiken.
Maak er nog fijne dagen van je vakantie.
Groetjes, Nelleke

Christine zei

Heel mooi Pia! Je kaartje is leuk in die kleur. Jammer van de migraine, ik weet uit ondervinding dat het heel pijnlijk en lastig is. Dus van harte beterschap!
Liefs
Christine

Riet zei

Wat een prachtige kaart Pia.


Liefs Riet.

Wanda zei

Hoi, wat een lief kaartje en wat een schattig plaatje! rg leuk om zo niet-kerstkleuren te gebruiken!
Grz Wanda

Karin zei

Hoi Pia, misschien niet de traditionele kerstkleurtjes, maar wel héél mooie zachte kleurtjes! En de stempel is superschattig! Hopelijk heb je niet teveel last meer van je migraine!
Groetjes

Greet van Maurik zei

Wat een leuke kaart Pia,

En hopelijk ben je gauw weer opgeknapt.

Groetjes en het beste.

Rosina zei

Een heel leuk kaartje Pia en zo mooi ingekleurd ....ook een mooie zachte kleur
groetjes Rosina

Ans S. zei

Wat een schattig kerstkaartje heb je gemaakt, ik hoop dat het snel beter met je gaat.

Groetjes Ans

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...