Volgers

zondag 28 oktober 2012

Muis met zonnebloem

Goedemiddag allemaal vinden jullie de dag ook zo lang duren nu de klok een uur terug is? Ik vind het trouwens wel lekker kun je veel doen. Ik ga zometeen beginnen aan mijn kaart voor het kleurenkaartenteam voor a.s. woensdag ik ben nu al benieuwd naar al de creaties die weer tezien zullen zijn. De kaart die ik voor nu heb is ook al een beetje in de stijl van het kleurenkaarten team nl. oranje-grijs.
Het stempeltje is van Stampavie(Tina Wencke) en is ingekleurd met Derwentpotloden. Het papier wat ik heb gebruikt voor deze kaart komt van een blok van het Kruidvat. Nou iedereen nog een prettige zondag en in elkgeval tot woensdag!!!

17 opmerkingen:

Babette zei

Ben hier ook al druk met de laatste hand leggen aan het kaartje voor het KKT. Ben erg benieuwd naar alle mooie creaties. Je kaartje is erg mooi geworden Pia, lekker vrolijk en warme kleuren.
Groetjes Babette

Yvonne van Bruggen zei

Lief kaartje Pia! En ik heb dat ook! Dat uurtje langer is wel heel fijn :-) Mijn kaartje voor woensdag staat al klaar.. Vond de kleuren best moeilijk!
Lieve groetjes, Yvonne

corryskaart zei

hoi pia
nou dan ben jij al aan het oefenen met de kleuren voor woensdag?
vond het best een moeilijke kleurkeuze:-)) en dit is een lekkere frisse kaart
groetjes van corry

Aleida zei

Een heel vrolijk kaartje!
groetjes,

Ellen zei

Ik vind hem enig!

Greet van Maurik zei

Hallo Pia,

Wat een leuke kaart met een heel schattig muisje.
Mooi ingekleurd zeg!!

Fijne avond,

Greet

Rosina zei

Een leuk kaartje Pia....een mooi en lief ingekleurd afdrukje....en al geoefend in de kleurtjes....
Mijn kaartje is al gemaakt en staat al geprogrameerd op m'n blog voor woensdag...(hopelijk gaat dat goed komen)
fijne zondagavond nog
groetjes Rosina

Anita Meijer zei

Wat een schitterend fleurig kaartje heb je gemaakt Pia, ik vind hem prachtig geworden.
Liefs van Anita

Christine zei

Heel leuk kaartje! De kleurtjes zijn prettig om te zien!
Liefs
Christine

Ans S. zei

Wat een leuk en vrolijk kaartje, mijn kaartje voor het kleurenkaartenteam heb ik vanmiddag afgemaakt.

Groetjes Ans

GerJanne zei

Hoi Pia,
ik heb dat blokje ook! Supermooi papier vind ik het.
En het afdrukje is schattig zeg!
Ik ben al klaar met mijn kaart voor woensdag en ben ook benieuwd naar al de creaties! Groetjes,

GerJanne

Nelleke zei

Leuke muis daar wordt ik blij van als ik deze zie.
En ik ben nog wel bang voor muizen....
Groetjes, Nelleke

Saskia zei

Ziet er weer prachtig uit. Heel mooi gedaan.
Groetjes Saskia

martina's kaartjes zei

jawel hoor, hier regen en zon, afwisselend. gelukkig zitten we er altijd tussen als we even buiten gaan. jouw kaartje brengt inieder geval wel wat fleur !
grtjs, martina
x

Riet zei

Wat een prachtige kaart Pia.


Liefs Riet.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een vrolijke,lieve kaart,leuk gedaan Pia,groetjes Miranda

Rosina zei

Hoi Pia....
Ik heb voor jou de Liebster Award klaar staan op mijn Blog.....
groetjes Rosina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...