Volgers

woensdag 17 oktober 2012

Verliefd paartje

Zo daar zijn we weer mijn hoofd is helaas nog steeds niet ok maar ik heb vandaag wel dit kaartje gemaakt. Het stempelafdrukje is van Karen Doodles en is ingekleurd met Derwentpotloden. Binnenkort zijn een oom en tante van mij 50 jaar getrouwd dus daar heb ik nu meteen al een leuke kaart voor.
Morgen ga ik gezellig met mijn ouders met de trein naar Den Bosch toe heb er helemaal zin in en dan maar hopen dat ik weer helemaal de oude ben. Iedereen nog een prettige avond en tot gauw maar weer!

11 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Leuke romantische kaart,Pia. Groetjes Miranda

Greet van Maurik zei

Hallo Pia,

Wat een ontzettende leuke kaart.
Je oom en tante zullen hem ook heel leuk vinden, denk ik.

Groetjes en een fijne dag morgen

Greet

GerJanne zei

Hoi Pia,
tjonge, dat is vervelend je vakantie zo beginnen! Fijn dat je ouders kwamen helpen.
Je kaart is echt heel gaaf, zeg!! Wat is dat toch een leuke afbeelding.
En je hebt ze mooi ingekleurd!
Groetjes en veel plezier morgen in Den Bosch,
Groetjes,
GerJanne

Wanda zei

Wat een grappig plaatje! En een leuke kaart geworden.
Groet Wanda

Christine zei

Wat een gezellig kaartje! Het is inderdaad een leuk plaatje. Geniet van je uitje morgen!
Liefs
Christine

Nelleke zei

Wa,t een leuk afdrukje heb je gebruikt. Een fijne dag in den Bosch! Groetjes, Nelleke

corryskaart zei

hoi pia
nou dit is echt een feestelijke kaart met dat dansend paartje:-))
groetjes van corry

Babette zei

Heel mooi kaartje en lief stempeltje.
Groetjes Babette

Riet zei

Wat een geweldige kaart.


Liefs Riet.

Anita Meijer zei

Wat vervelend dat je nog niet helemaal van je hoofdpijn af bent Pia maar wat heb je een geweldig kaartje gemaakt, ik vind hem super. Daar zullen ze blij mee zijn.
Liefs van Anita

martina's kaartjes zei

een heel erg leuk en mooi kaartje
grtjs, martina
x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...