Volgers

zaterdag 3 november 2012

Liebster Award gekregen

Ik heb een Liebster award gekregen van Rosina , dank je wel en heel lief van je dat je aan mij dacht. Als je de Award in ontvangst neemt, zitten er een paar regeltje aan vast: * Bedankt de persoon waar je de Award van ontvangen hebt met een link naar zijn/haar blog. * Post de award op je blog. * Geef de Award door aan 5 mensen die minder als 200 volgers hebben. * Laat een reactie achter bij de 5 volgers, zodat ze weten dat jij hem/haar deze Award gegeven hebt. * Geniet van je Award. Ik geef de award door aan: Anita , Karin, Babette, Jaimie, Aleida. Anders zet ik meestal op zondag een kaart op mijn blog maar morgen helaas niet want dan sta ik op een hobby- en kadobeurs in Hoogerheide. Als je zin hebt om tekomen het is in het gemeentehuis en de toegang is gratis. Groetjes en misschien tot morgen!

4 opmerkingen:

Babette zei

Gefeliciteerd met je award.
En lief dat je aan mij dacht bij het doorgeven.
Groetjes Babette

Anita Meijer zei

Dank je wel voor de award Pia, heel lief van je. Heel veel succes morgen, ik hoop dat je lekker veel gaat verkopen.
liefs van Anita


corryskaart zei

Hoi pia
Van harte gefeliciteerd met je mooie award en wens je een fijne zondag op je hobbybeurs
Groetjes van corry

martina's kaartjes zei

een dikke proficiat !
grtjs, martina
x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...