Volgers

zaterdag 17 november 2012

Roos

Zo sinterklaas is weer in het land ik vind dat altijd wel een leuke tijd. Zeker op de scholen waar ik werkzaam ben is het altijd wel leuk met sinterklaastijd en trouwens zelf doen we ook nog aan pakjes avond heb er al helemaal zin in.
Straks nog even mij lijstje maken want die moeten morgen ingeleverd worden. Voor de kaart van vandaag heb ik een stempel van morehead gebruikt en het papier komt uit een blok van het kruidvat. Ik ben er zelf zeer tevreden over en jullie? Liefs Pia

10 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Ik vind het een super schattig kaartje geworden Pia, prachtig is die.
Liefs van Anita

Aleida zei

Leuk kaartje. Grappig achtergrondje voor de Morehead.
groetjes,

Nelleke zei

Wat een schatje en wat een mooi papier en kleuren heb je gebruikt.
Groetjes, Nelleke

Rosina zei

Heel leuk kaartje Pia...en wat heb je dat lief plaatje mooi ingekleurd....
knap gedaan....
groetjes
Rosina

martina's kaartjes zei

weer een leuk en lief kaartje
grtjs, martina
x

bolletjelucky.blogspot.com zei

het is een lieverdje Piko en deze tijd van het jaar vindt ik ook altijd druk maar gezellig,vooral de voorpret.Lieve groetjes Miranda

Riet zei

Wat een prachtig lief kaartje Pia.

Liefs Riet.

Babette zei

Heel mooi en lief kaartje.
Groetjes Babette

Karin zei

Lief kaartje, schattige stempel, mooi papier ook!
Groetjes

Ans S. zei

Wat een leuk en schattig kaartje.

Groetjes Ans

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...