Volgers

zaterdag 10 november 2012

Superman

Hier na een week weereens een berichtje van mij. De hobbybeurs was heel leuk heb alleen niet veel verkocht maar het was wel super gezellige! Rosina was nog bij me langs geweest op de beurs dat vond ik echt superleuk zo zie je ook eens iemand in het echt. Verder was het wel een druk weekje op mijn werk maar nu is het heerlijk weekend even bijkomen van alles.
Volgende week is het zoontje van mijn nicht jarig voor hem heb ik vandaag deze superman kaart gemaakt want daar is hij helemaal weg van. Zo dit was het weer voor vandaag ik ga nu eerst maareens mijn bureau opruimen...

10 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi pia
nou echt een leuke stoere jongenskaart en zeker als iemand gek is op die afbeelding:-))
groetjes van corry

Greet van Maurik zei

Wat een leuk, stoer kaartje.

Fijn weekend,
Greet

Aleida zei

Wat een heerlijk superman-kaartje! Die vind hij vast super.
groetjes,

bolletjelucky.blogspot.com zei

Leuke kaart zeker voor een jongen,leuk idee om superman te gebruiken,lieve groetjes Miranda

Rosina zei

Heel leuk kaartje Pia met superman, daar zal die kleine man heel blij mee zijn....
En ook ik vond het leuk je te ontmoeten in Hoogerheide, alleen jammer dat je niet veel verkocht hebt...
Een heel fijn weekend nog....
liefs Rosina

Wanda zei

Grappig kaartje, leuk plaatje van superman!
Groet, Wanda

Anita Meijer zei

Wat fijn dat je het leuk hebt gehad op de hobbybeurs Pia, jammer dat je niet zoveel hebt verkocht, maar lol hebben is ook heel belangrijk. Wat een super stoer jongenskaartje heb je gemaakt. Hij zal hem zeker geweldig vinden.
Liefs van Anita

Babette zei

Wat een leukerd deze superman, heel mooi.
Groetjes Babette

Riet zei

Wat een geweldige kaart Pia.

Liefs Riet.

Ans S. zei

Wat een prachtige en leuke stoere jongenskaart.

Groetjes Ans

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...