Volgers

zondag 9 december 2012

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Zo hier dan eindelijk weereens een berichtje van mij. Het is de laatste week dan ook erg druk geweest natuurlijk ten eerste ivm sinterklaas. Dit kon bijna nog niet doorgaan omdat mijn man met de griep in bed lag maar mijn ouders zijn naar ons toegekomen en toen kon het toch nog doorgaan. Het is uiteindelijk nog een geslaagde avond geworden met leuke en nuttige kado's voor iedereen.
Verder is morgen mijn vader jarig en die vierde dat vandaag voor de familie daar zijn we nu net van terug. Ook dit was erg gezellige en leuk om weer even iedereen tezien. Met mijn man gaat het inmiddels gelukkig weer wat beter en is vanmiddag ook nog even een uurtje op de verjaardag geweest. Ik denk wel dat hij morgen nog een dagje thuis blijft want echt veel is het nog niet. Wat een weer was het trouwens afgelopen week ik heb er vrijdag lekker een thuiswerk dag van gemaakt maar uiteindelijk viel het allemaal toch wel mee. Zo en dan nu over de kaart deze heb ik al een paar weken geleden gemaakt het stempelafdrukje is van Marianne Design en ingekleurd met Derwentpotloden. Het papier wat ik heb gebruikt komt van een blok van het Kruidvat. Ben weer erg benieuwd naar jullie reacties!

9 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Alvast gefeliciteerd met je vader Pia, niet leuk dat je man ziek was/is. Hoop dat hij snel weer helemaal de oude is. Je hebt weer een schitterend kaartje gemaakt, schattig is die.
Liefs van Anita

Greet van Maurik zei

Hallo Pia,

Wat een mooie kaart.
En fijn dat je man weer wat opgeknapt is.
Ook wil je feliciteren met de verjaardag van je vader.

Groetjes Greet

Karin zei

Heel mooi Pia!! Mooie kleurtjes, superschattig afdrukje en de tekst is ook leuk! Knap gedaan!
Groetjes

Aleida zei

Wat een heerlijk roze kaartje!
Beterschap voor je man.
groetjes,

Nelleke zei

Wat ee mooie kleurennegatieffilm je voor deze kaart gebruikt. Prachtig en een mooi afdrukje. Groetjes, Nelleke

Rosina zei

Hoi Pia....
ja het was ff rustig op je bloggie...
goed dat het weer wat rustiger is nu en manlief weer aan de beterhand....
maar je hebt er nu weer een beeldig kaartje op gezet....en wat een prachtig ingekleurd afdrukje....
groetjes Rosina

Pia zei

Hoi Pia,
wat een schattig kaartje heb je gemaakt! Die snoesjes zijn zo leuk! En de kleuren die je gebruikt heb vind ik erg gaaf!
Trouwens luxe dat je een thuiswerkdag kan nemen! Enne....beterschap voor je man!
GerJanne

corryskaart zei

Hoi pia
Als nog gefeliciteerd met je vader en je kaart ziet er echt heel gezellig uit in die frisse kleuren
Groetjes van corry

corryskaart zei

Hoi pia je laatste kaart met dat hippe meisje ziet er vrolijk uit en vast fijne feestdagen toegewenst door corry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...