Volgers

zondag 16 december 2012

Ik hoop dat al je dromen uit mogen komen

Zo eindelijk weereens even tijd voor mijn blog. Afgelopen week is weer een drukke week geweest en het weekend was helemaal druk met allemaal verjaardagen. We zijn nu net terug van de laatste verjaardag van mijn schoonvader want die is vandaag jarig en zo meteen gaan we nog even bij ouders eten al hoewel ik niet veel honger heb.
De kaart die ik voor vandaag heb heb ik al even geleden gemaakt. Het stempelafdrukje is van Vilda stamps en het papier wat ik heb gebruikt komt van een blok van het kruidvat. Zo dit was het weer even voor nu tot heel gauw weer. Liefs Pia

8 opmerkingen:

Aleida zei

Een heel leuk kaartje, zeker voor een puber. Ik weet nog dat wij ook zo in een stoel hingen met een boek!
groetjes,

Nelleke zei

Even geleden gemaakt of niet, hij is gewoon heel erg leuk geworden. Mooie kleuren.
Nog een fijne avond.
Groetjes, Nelleke

Greet van Maurik zei

Leuke kaart Pia,
En wat een vrolijke kleuren.

Fijne avond,

Greet

Babette zei

Wat een schitterend kaartje, mooie sketch.
Groetjes Babette

sjouks kaarten zei

Mooie kaart!
Groetjes Sjoukje

Rosina zei

Leuk kaartje Pia , mooie kleurtjes....
groetjes Rosina

Anita Meijer zei

Gefeliciteerd met je schoonvader Pia, je kaartje is een toppertje, erg leuk die stempel ook.
Liefs van Anita

Karin zei

Mooi kaartje, vrolijk papier en ik vind het een hele leuke stempel!
Groetjes

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...