Volgers

maandag 31 december 2012

Just for you


Lieve medebloggers,

Hier is dan mijn allerlaatste kaart van 2012 en wil jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling toewensen en voor 2013 heel veel geluk, gezondheid en dat het maar een creatief jaar mag worden met veel leuke ideeën!
Verder wil ik jullie bedanken voor alle gezellige, lieve, inspirerende reacties die jullie hebben achterlaten!
Ik vind dat altijd weer een genot om die telezen!
Het is zo fijn om naast de creatieve creaties ook de dagelijkse dingen tekunnen delen en elkaar ook te steunen als dat nodig is.
Ik heb veel mensen via het bloggen leren kennen en sommigen zelfs ook echt ontmoet!
En dan nu nog even over mij laaste kaart van 2012 het stempelafdrukje is van popcorn bear en het papier komt uit een blok van het kruidvat.

Liefs en tot volgend jaar!
Pia

6 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

een leif en mooi kaartje !
ik wens je langs deze weg een fijne oud - nieuw en hopelijk kan je nog vele dromen verwezenlijken in 2013 !
grtjs, martina
x

Nelleke zei

Lieve vrolijke kaart geworden. De beste wensen voor het komende jaar.
Groetjes, Nelleke

Anita Meijer zei

Wat een schattig kaartje Pia, dank je wel. Ik wil jou en allen die je lief zijn een fijne jaarwisseling toewensen en op naar een super 2013 meis. Ik hoop dat je man snel een baan gaat vinden, toi, toi, toi.
Liefs van Anita

GerJanne zei

Ha Pia,
wat een enige kaart heb je gemakat! Mooie kleuren en superlief dat afdrukje!
Voor jou ook een heel goed 2013 gewenst en hopelijk vind je man snel weer werk!
GerJanne

Yvonne van Bruggen zei

Nog de beste wensen! Leuk kaartje!
Ik hoop dat mijn verjaardagskaart goed is aangekomen!
Lieve groetjes, Yvonne

Grietje Jansen zei

Een beertje met de armen vol bloemen, das toch om vrolijk van te worden, zelfs met het donkere weer.
Erg mooi.

Grietje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...