Volgers

woensdag 26 december 2012

Kleurenkaartenteam blauw - zilver

Goedemorgen allemaal! Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de lieve woorden op het ontslag van mijn man dit doet ons goed. Ik zal jullie van al de verdere ontwikkelen op de hoogte houden. En dan nu het kleurenkaartenteam ik heb er nog een kerstkaart meegemaakt zoals jullie kunnen zien. Het afdrukje is Magnolia en ingekleurd met Derwentpotloden.
Het papier en de rest wat ik heb gebruikt heb ik van Yvonne gekregen. Zo nu gaan we zometeen naar mijn schoonouders toe om daar tweede kerstdag tegaan vieren we doen hier ook nog kadootjes onder de boom. Dus ik weet niet of ik vandaag bij iedereen langs kan komen maar anders wordt het gewoon een dagje later. Als je nog meer creaties van het kleurenkaartteam wilt bewonderen dan verwijs ik jullie door naar het blog van Martina. Rest mij nog om jullie allemaal een gezellige tweede kerstdag te wensen!

28 opmerkingen:

Rosina zei

Heel mooi kerstkaartje heb je weer weten te maken Pia...leuk hé in die mooie kleuren....
groetjes Rosina

Marian zei

Prachtige kaart heb je gemaakt
Fijne jaarwisseling
Groetjes Marian

Marian zei

Prachtige kaart heb je gemaakt
Fijne jaarwisseling
Groetjes Marian

Greet van Maurik zei

Weer een leuke kerstkaart Pia,
Fijne kerstdag.

Groetjes Greet

Lia zei

Leuke kaart, helaas kon ik deze ronde niet meedoen, groetjes Lia

Monique zei

Een leuk kaart hoor!
groetjes en fijne feesten!
Monique

Ellen zei

Prachtige kaart Pia.....ik vind die stempel ook zooo gaaf.
Ik lees net dat je man ontslagen ik, wat erg voor jullie.....het is zo'n domper, ik heb het ook meegemaakt. Heel veel sterkte hoor en ik hoop dat hij snel wat anders vindt. Toch een beetje genieten hoor van de kerstdagen.
Liefs en veel plezier vandaag, Ellen

Nellos zei

Prachtige kaart heb je gemaakt Pia.
Nog een fijne 2e Kerstdag en de beste wensen voor 2013.

Groetjes Nelly

Chantal zei

Gaaf zo met die zilveren achtergrond! Erg mooie KKT-kaart! Fijne tweede kerstdag verder!
Groetjes,
Chantal

corryskaart zei

hoi pia
een erg leuke kaart en erg speciaal met de belletjes erop!
groetjes van corry

Erna Logtenberg zei

leuk kaartje!! lieve groetjes, Erna

Rianne Timmers zei

nou ik vind je kaartje heel mooi hoor en het stempeltje heel lief.
fijne tweede kerstdag .gr. Rianne

Joke zei

Prachtig kaartje en een fijne 2e kerstdag.Groetjes joke

Anita Meijer zei

Ik vind hem prachtig geworden Pia, hij is super. Nogmaals veel sterkte in deze moeilijke tijd. Houdt jullie taai.
Liefs van Anita

Babette zei

Wat een schitterende kaart.
Eet smakelijk voor straks en nog een fijne avond.
Groetjes Babette

Nelleke zei

Wat een schatje is dit zeg!
Geniet van je dagen.
Groetjes, Nelleke

martina's kaartjes zei

een heel erg mooi kaartje ! mooi afbeelding en mooi verwerkt
nog een fijne eindejaarswissel en fijn dat je er weer bij was,
grtjs, martina
x

Ans S. zei

Prachtige kaart heb je voor het KKT gemaakt.

Groetjes Ans

Ellen zei

Leuk kaartje!
Groetjes, Ellen

GerJanne zei

Hoi Pia,
nou, geniet jij maar lekker van je kerstdagen. Het reageren komt wel weer. Jouw kaart is erg mooi geworden! Leuk die belletjes!
GerJanne

GerJanne zei

p.s. of zijn het balletjes?

chantal zei

wat een mooie kaart. Hopelijk heb je fijne kerstdagen gehad. Ik wens jullie het allerbeste voor 2013
liefs Chantal

Nancy zei

Hey Pia,

Mooie kaart maakte je hier.
Ook van mij nog veel sterkte in jullie onzekere periode.

Liefs

Nancy

Marijke en Chantal zei

Een mooi en lief kaartje in de kleuren van KKT.
Groetjes, Marijke

Annelies zei

Je hebt een mooie kaart gemaakt! Groetjes, Annelies

Marieke zei

Erg leuk kaartje.
Leuke stempel is dit he! Het lint wat je gebruikt hebt is ook erg mooi.

Groetjes van Marieke

Grietje Jansen zei

Mooie kaart en leuke stempel.

Grietje

Yvonne van Bruggen zei

Leuk kaartje Pia!! Komt het papier meteen van pas!!
Lieve groetjes, Yvonne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...