Volgers

dinsdag 22 januari 2013

Verjaardagscandy


Hallo blogvriendinnen,

Dit blogbericht blijft tot 22 januari bovenaan staan, voor nieuwe berichten graag even naar beneden scrollen.
Dinsdag 22 januari hoop ik 42 jaar te worden, om dit te vieren met jullie geef ik een verjaardagscandy weg, wat er in zit is nog een verrassing.

Wat moet je doen om kans te maken op deze candy:
- wordt volger van mijn blog (als je dat nog niet bent).
- zet de candy in je sidebar van je blog en een link terug naar mijn blog.
- laat een reactie achter onderaan dit bericht.
- Ik zou het super leuk vinden als je een kaartje stuurt met een stempelafdrukje (je naam doet dan 2x mee) maar het is niet verplicht.

Stuur mij een mailtje voor mijn adres, zie hiervoor mijn profiel.

Woensdag 23 januari maak ik de winnaar bekend.

Liefs Pia

16 opmerkingen:

Yvonne van Bruggen zei

Ik ga proberen tijd te maken voor een kaartje!! Want als je jarig bent, hoort daar een kaartje bij!!
Lieve groetjes, Yvonne

Nelleke zei

Leuk, ik doe graag mee. Ik zal de Candy in mijn blog zetten.
Groetjes, Nelleke

GerJanne zei

Leuk Pia,
natuurlijk doe ik mee!
Groetjes,
GerJanne

Rosina zei

Heel leuk dat je een candy weg gaat geven Pia.....ik doe ook heel graag mee en ik zal je een kaartje sturen, je adres heb ik al .....
groetjes Rosina

Anita Meijer zei

Wat leuk Pia dat je een candy gaat weggeven omdat je eerdaags jarig ben, en ja ik doe graag mee en wil je ook graag een kaartje sturen, ik zal je zo mailen voor het adres. Leuk.
Liefs van Anita

Ans S. zei

Hoi, Pia wat leuk dat jij ook een verjaardagscandy weggeeft, ik ben namelijk een dag eerder jarig en geef er ook een weg.
Ik zal je mailen voor het adres want ik wil je een kaartje sturen.
Groetjes Ans

Grietje Jansen zei

Lief van je om een verjaardagscandy weg te geven, ik doe graag mee.

Grietje

Babette zei

Wat leuk dat je een verjaardagscandy weggeeft.
Ik doe heel graag mee en natuurlijk krijg je ook een kaartje.
Groetjes Babette

Lenie zei

Hallo pia via via op je blog gekomen en volger geworden, je maakt mooi kaarten en ga je volgen hoor.
Doe ook mee met de candy en stuur een kaart.
groeten Lenie

Anreda zei

Wow, gave verrassingscandy, ben dol op verrassingen !
Alvast gefeliciteerd met je verjaardag...
Liefs, Anreda

jackelien zei

Ik doe graag mee zal je zo mailen voor je adres.
Groetjes jackelien

Ellen zei

Hoi Pia, ik doe mee met je candy en ga je mailen voor je adres en zal proberen een kaartje te sturen.
Gezellig.
Liefs, Ellen

Ans Gilbert zei

Hoi Pia,
Kwam via het Blog van Greet bij jou terecht..gefeliciteerd met je gewonnen prijs..
Wat maak je leuke creaties en..je geeft ook al een candy weg..
Ik ben je volger geworden en..doe graag mee...alleen een kaartje maken lukt nu even niet..zit verlicht nog tot 22 jan. op de bank9iv.m. operatie) groetjes Ans

jolanda zei

Alvast gefeliciteerd.
Wil je wel een kaartje sturen

Yvonne van Bruggen zei

Van harte gefeliciteerd Pia!! Een fijne dag vandaag!
Lieve groetjes, Yvonne

Anita Meijer zei

Gefeliciteerd met je verjaardag Pia, ben wel wat laat maar hoop dat je een leuke dag hebt gehad.
Liefs van Anita

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...