Volgers

zondag 23 december 2012

Workshop en slecht nieuws

Hallo lieve medebloggers. Ik zal eerst maar met het slechte nieuws beginnen het contract van mijn man wordt niet verlengd hebben we afgelopen maandag tehoren gekregen. Het had nu een vast contract moeten worden maar helaas hij kan gaan dus vanaf 1 januari zit hij zonder werk. Het is ook allemaal heel raar gegaan dus nu is de rechtsbijstand er mee bezig.
Nu maar hopen dat hij snel weer wat anders heeft. Zo en dan nu de workshop die ik afgelopen donderdag samen met mijn moeder heb gedaan. We hebben een kerst stuk gemaakt in een kerstbal het was erg leuk om tedoen dus jullie zullen vast en zeker nog meer creaties van mij tezien krijgen. De workshop werd gegeven hier bij de plaatselijke bloemenwinkel. En wat vinden jullie ervan????? Liefs Pia

12 opmerkingen:

Saskia Kreasas zei

Wat een vervelend bericht zo vlak voor de kerst. Ik hoop dat je man snel een nieuwe baan vind.
Je kerststuk is mooi.
Ondanks alles hoop ik dat jullie toch nog wat moois van de feestdagen kunnen maken, al zal dit heel dubbel zijn.
Groetjes Saskia

Bep zei

Hoi Pia,

Dat is een hele vervelende mededeling zo net voor de kerst om te horen te krijgen dat je 1 januari niet meer terug hoeft te komen, het lijk wel schering en inslag hoopp voor jullie dat hij snel ander werk vind.
Nu je kerststuk dat ziet er heel leuk uit.

Liefs Bep

Babette zei

Wat een schitterend kerststukje.
En wat een ontzettend vervelend nieuws zeg, hoop dat je man gauw wat anders vindt.
Groetjes Babette

GerJanne zei

Hoi Pia,
het is een heel mooi stukje geworden zeg! Dat zal mooi staan!
Wat ontzettend vervelend voor je man!! Ik hoorde laatst iemand zeggen: de crisis gaat iedereen merken, maar dit is wel erg hard! Ik hoop ook dat je man snel weer werk vindt en dat hij positief blijft. Sterkte ermee en ik wens je ondanks dit slechte nieuws goede kerstdagen!
Lieve groet,
GerJanne

Greet van Maurik zei

Heel mooi kerststukje Pia.
En wat jammer dat het contract niet wordt verlengt.
Maar wie weet heeft hij weer gauw ander werk.
En dan begint het nieuwe jaar hopelijk wel goed.

Ondanks dit, wens ik jou en je gezin hele fijne kerstdagen.

Groetjes Greet

Anita Meijer zei

Oh wat een vervelend bericht Pia en dat zo voor de feestdagen te horen krijgen, wat ontzettend zwaar voor jullie. Ik hoop dat hij heel snel weer wat anders vindt, ook al zal dat in deze tijd niet makkelijk zijn. Ik zal voor jullie duimen meis. Je hebt wel prachtige stukjes gemaakt tijdens de workshop, ziet er super uit. Hou je taai hé.
Liefs van Anita

jaimie zei

Hallo Pia,

Oh sorry te horen van je man zijn werk, een mens wil op de feestdagen toch ook wel iets anders horen dan dat hé ség ! veel sterkte hoor.

En je kerststukje is leuk en mooi geworden !!

Groetjes, Jaimie

Nelleke zei

Vervelend dat je man geen verlenging van zijn contract krijgt. Nu moet hij weer op pad voor wat anders. sterkte.
Mooi s tukje heb je gemaakt is ook zo leuk om te doen.
Groetjes, Nelleke

Karin zei

Prachtig kerststukje Pia, mooi gedaan! Maar wat een slecht nieuws dat je man zijn werk verliest, hopelijk vindt hij snel iets anders! Ondanks deze tegenslag, hoop ik dat jullie een beetje kunnen genieten van de feestdagen.
Groetjes

martina's kaartjes zei

dat is niet prettig om zo een nieuw jaar te moeten beginnen, hopelijk vindt hij snel ander werk dat hij graag doet....
een prachtig bloemstukje ! geslaagd hoor
grtjs,martina
x

Aleida zei

Je hebt een heel mooi stukje gemaakt, maar het nieuws over het ontslag zal je wel rauw op het dag gevallen zijn. Ik meende dat hij een vast contract zou krijgen?
Toch wens ik jullie hele fijne dagen.
groetjes,

Rosina zei

Hoi Pia....
Wat is dat echt een heel triest bericht en dat vlak voor de feestdagen...hopelijk vind hij op korte termijn weer ander werk....

je kerststukjes zijn echt heel mooi....dat zal vast heel sfeervol staan bij jullie....
Ik wens jullie toch ondanks alles fijne feestdagen en hoop dat 2013 voor jullie eenbeetje goed zal verlopen
groetjes Rosina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...