Volgers

zondag 13 januari 2013

En nog een borduurkaartje


Jee wat gaat de tijd toch snel alweer een week gewerkt in het nieuwe jaar.
Ben hem alleen niet helemaal goed begonnen ik zit nl. vanaf vrijdag weer aan een kuur i.v.m. blaasontsteking.
Het voelt inmiddels al wel weer iets anders aan maar zeker nog geen hoera.
Afgelopen woensdagmiddag met Patrick langs uitzendbureau's geweest maar helaas heeft het niks opgeleverd.
Nu dan even over mijn kaartje het is weer een borduurkaartje en het patroontje komt uit hobbyjournaal.
Ik ben er zelf zeer tevreden over en jullie?
Nog een fijne zondag en tot blogs!
Pia

12 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Hé jeetje alweer een blaasontsteking Pia het zit je niet mee, en ook met het zoeken van een baan voor je baan niet. Je kaartje is wel weer helemaal prachtig geworden zeg en volgens mij heb je een nieuwe layout, ik vind hem heel erg mooi geworden. Beterschap met je blaasontsteking en met het zoeken naar werk voor je man.
Liefs van Anita

Aleida zei

Mooi kaartje! De kop is er weer af, dit jaar, maar jullie moeten het hoofd niet laten hangen hoor! Het duurt lang voor je weer iets hebt, maar vaak langs gaan of bellen helpt wel.
groetjes,

Nelleke zei

Wat heb je dat mooi geborduurd. Leuke afbeelding erbij. Beterschap, en succes met alles.
groetjes, Nelleke

Greet van Maurik zei

Hallo Pia,

Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
En ik hoop voor jou dat de blaasontsteking gauw over is.

Fijne avond.
Greet

Babette zei

Wat een schitterende kaart.
Groetjes Babette

Babette zei

Wat een schitterende kaart.
Groetjes Babette

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooi geborduurde kaart,leuk plaatje,lieve groetjes Miranda

Christine zei

Prachtig gedaan weer Pia! Spoedig herstel!
Liefs
Christine

GerJanne zei

Prachtig kaartje Pia!
Wat balen , blaasontsteking! beterschap. Gelukkig is het met een kuurtje wel snel beter, meestal!
GerJanne

Lenie zei

Wat een mooie kaart met borduurranden.
groeten Lenie

Rosina zei

Wat een lief kaartje PIA en dat borduurwerk is zooooo mooi gedaan...
nog beterschap voor jou en succes met het vinden van een baan voor je man , erg sneu allemaal....
groetjes Rosina

Karin zei

Heel mooi geborduurd kaartje Pia! Ik wens je heel veel beterschap!
Groetjes

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...