Volgers

woensdag 16 januari 2013

Faith



Hallo Lieve medebloggers,

Wat een weer opeens he ik zou a.s. zaterdag mijn verjaardag vieren maar ik heb het maar een weekje opgeschoven.
Verder ben ik gisteren lekker thuis gebleven en heb ik vanuit huis gewerkt.
Met mijn blaasontsteking gaat het al wel wat beter maar ik heb ook nog voor 2 dagen medicijnen.

De kaart voor deze keer heb ik net gemaakt het stempelafdrukje is van Sugar Nellie en het meisje heet Faith ik heb haar ingekleurd met Derwentpotloden.
Het papier komt van het Kruidvat en het malletje wat ik heb gebruikt is van Nellie Snellen.
Ik zou het leuk vinden als jullie weer een reactie achterlaten.

10 opmerkingen:

jackelien zei

Wat jammer zeg dat je je verjaardag uit moet stellen.Dan maar een weekje later als iedereen maar veilig aankomt.!
Ik vind je kaart super mooi!!
Mooi ingekleurd ook.
Gr Jackelien

Jolara zei

werkelijk prachtig ! Liefs Joyce

Greet van Maurik zei

Mooie kaart Pia.

En kijk even op mijn blog.....
Verrassing.

Groetjes Greet

Anita Meijer zei

Gelukkig gaat het weer wat beterder met je blaasontsteking Pia. Je kaartje is superschattig, die stempels blijven zo mooi. Top weer.
Liefs van Anita

Nelleke zei

Wat een lief kaartje, een prettige verjaardag ook al stel je het uit.
Groetjes, Nelleke

Lenie zei

Wat een lief kaartje.
groeten Lenie

Babette zei

Wat een prachtige kaart, mooi ingekleurd.
Groetjes Babette

Rosina zei

Wat een mooi kaartje Pia, je hebt het stempeltje ook zooooo mooi ingekleurd...
en je verjaardagskaartje staat gereed om te posten,alleen ik mag van manlief niet veel buiten komen, hij vreest dat ik ga vallen met mijn nieuwe heup....dus huisarrest.....maar dat geef niet hoor we hebben nog veel knutselspullen in huis.....hahaha
groetjes Rosina

martina's kaartjes zei

mooi kaartje ! geen makkelijke stempel om te verwerken, maar het is je goed gelukt
grtjs, martina
x

GerJanne zei

Ha Pia,
wat een leuke kaart laat je weer zien! Heel mooi gekleurd.
En ja dat weer. Als er niemand komt is ook niet leuk, dan kun je het maar beter ene weekje verschuiven!
GerJanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...