Volgers

woensdag 30 januari 2013

Kleurenkaartenteam Zalmroze - boreaux




Wat gaat de tijd toch snel nu zitten we weer aan de laatste woensdag van de maand januari.
Dus is het weer tijd voor het kleurenkaartenteam ben erg benieuwd wat voor moois ik vandaag allemaal tezien krijg.


Ik heb er een moederdag kaartje gemaakt met de kleuren van vandaag nl. zalmroze - boreaux die gekozen zijn door Nelleke.
Uiteindelijk vond ik de kleurencombi moeilijker dan dat ik eerst had gedacht.
Het stempeltje dat ik heb gebruikt is van lili of the valley en ingekleurd met Derwentpotloden het papier wat ik heb gebruikt is van Marianne Design.

Zo ik ga nu snel afsluiten wat ik moet gaan werken gelukkig maar een ochtend vandaag en daar ga ik nog naar de kapper toe.
Verder zal mijn vrije middag denk ik opgaan aan boodschappen doen.
Ik kom vandaag vast en zeker ook bij jullie een kijkje nemen.
Voor meer deelnemers aan het kleurenkaartenteam verwijs ik jullie naar het Blog van Martina.
Tot later!
Pia

31 opmerkingen:

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat een mooie kaart is het geworden voor het KKT, heel goed gelukt met deze lastige kleurencombinatie.
Groetjes Saskia

Chantal zei

Wat een lieve beer, hij is duidelijk al helemaal klaar voor moederdag :-)
Leuke KKT-bijdrage hoor. Werk se!
Groetjes,
Chantal

corryskaart zei

hoi pia
wat een vrolijke kaart met een geweldig leuke vrolijke afbeelding!
groetjes van corry

jolanda zei

mooi en lief kaartje

Ans Gilbert zei

Hoi Pia,
je hebt een lieff kaartje gemaakt in de challenge kleuren..heel mooi gedaan...

Liefs van Ans

Greet van Maurik zei

Goedemorgen Pia,

Jou kaart is in iedergeval heel erg mooi.

Fijne dag ,
Greet

Joke zei

Prachtige kaart.Groetjes Joke

Nelleke zei

Met de prachtige stempel heb je een hele mooie kaart gemaakt. Ik vond hem ook lastig :)
Groetjes, Nelleke

Nadine zei

Wat een schatje!

Marijke en Chantal zei

Lief kaartje en geslaagd hoor in de kleuren van KKT.
Groetjes, Marijke

Nancy zei

Hey Pia,

Leuk kaartje!! Heb ook net stempeltjes van Lily of the valley gekocht en zag deze ook op hun site... Leuk om hem nu uitgewerkt te zien...

Liefs,
Nancy

Rianne Timmers zei

heel mooi kaartje en leuke sketch en stempel heb me gelijk aangemeld.
liefs Rianne

Rosina zei

Een heel lief moederdagkaartje Pia


heel mooi afdrukje heb je ingekleurd...
top gedaan...
groetjes Rosina

Ellen zei

Wat een lief afdrukje heb je gebruikt! Vanmiddag lekker naar de kapper. Mmmm, ik vind dat altijd zo relaxed, gewoon lekker zitten en aan je laten frutten.
Nog een fijne dag, Ellen

Annelies zei

Mooie, lieve kaart. Goed gelukt in de kleuren van het KKT! Groetjes, Annelies

Nelly zei

Prachtige kaart heb je gemaakt.
De kleurencombinatie was niet makkelijk maar die van jou is prachtig geworden.

Groetjes Nelly

Erna Logtenberg zei

nou het is een mooi kaartje geworden hoor! Leuke bloemetjes ook. lieve groetjes, Erna

Antoinette van Bommel zei

Hoi pia,
Wat een schattige kaart is dit zeg en ook je andere creaties, super. Ben gelijk volger geworden, kom je ook bij mij langs? Gezellig....
Liefs Antoinette

Riet zei

Wat een prachtige kaart Pia.

Liefs Riet.

Ans S. zei

Wat een schattig kaartje, heel mooi in deze kleurencombinatie.

Groetjes Ans

Mariken zei

Wat een lief kaartje Pia, heel geslaagd!
Groetjes Mariken.

Marian zei

Prachtig je kaart
Groetjes

Grietje Jansen zei

Mooie kart met leuke afdruk, schattig dat beertje

Grietje

chantal zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt. Enne hoe zit je haar?
Liefs Chantal

Chantal zei

Een lief kaartje voor moederdag.

Groetjes Chantal

Lenie zei

Wat een prachtige kaart en die stempel ook zo lief.
groeten Lenie

Anita Meijer zei

Wat een superschattig kaartje heb je gemaakt Pia, wat is die weer prachtig geworden. Hoop dat je even lekker hebt kunnen ontspannen bij de kapper.
Liefs van Anita

martina's kaartjes zei

wat een scheetje ! lief en leuk kaartje !
blij met je deelname en tot de volgende,
grtjs, martina
x

GerJanne zei

Ach wat een schatje zeg!! Duurt nog even, Moederdag, maar dan heb je hem vast klaar!
GerJanne

Sientje zei

Wat een lief stempelafdrukje.

Marieke zei

Mooie kaart, leuke sketch en die stempel is erg schattig!

Groetjes van Marieke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...