Volgers

maandag 28 januari 2013

Uitslag Candy


Goedemorgen lieve medebloggers,

Hier is dan de uitslag van mijn candy het is wel later geworden dan gepland maar het was erg druk op mijn werk dus had er even geen tijd voor.
Maar ik zal jullie niet langer in spanning laten zitten en de winnaar is ........ Anita!

Anita proficiat met het winnen van mij candy je adres heb ik al dus de candy komt z.s.m. jouw kant uit heel veel knutsel plezier ermee.
verder wil ik iedereen die mij een kaart heeft gestuurd heel erg bedanken ik heb er echt veel kaarten mogen ontvangen.
Binnenkort komen ze nog op mijn blog te staan.

Ik zeg nu tot vanavond want dan ga ik mijn bijdrage voor Duo Challenge op mijn blog zetten!

Liefs Pia

3 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Anita Wie ?? oh Anita Meijer hihi..
gefeliciteerd met je prijs..

Liefs van Ans

Rosina zei

Zo de spanning is eraf....gefeliciteerd Anita met de candy....en leuk dat je zoveel kaartjes gekregen hebt...dat geeft toch net weer wat extra's aan je verjaardag...
groetjes Rosina

Anita Meijer zei

Oh jeetje Pia bedoel je mij met Anita, het kan ook zijn dat er nog meer Anita's met je candy hebben meegedaan, maar als ik het ben dan ben ik er weer helemaal blij mee, wat super meis. Helemaal leuk. Dank je wel alvast, ben heel benieuwd.
Liefs van Anita

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...