Volgers

zondag 6 januari 2013

Wolk van een baby.


Hallo allemaal,

Hier dan mijn eerste bijdrage voor 2013.
Ik dacht ik ga eens beginnen met een borduurkaart dat is alweer even geleden.
Het borduurpatroon komt uit hobbyjournaal en het 3D plaatje is van Marieke.
Binnenkort moet een nichtje van mij bevallen dus nu heb ik daar al meteen een kaartje voor.


Net de kerstboom en spullen weer naar zolder gedaan en mijn hobby spullen weereens opgeruimd.
Morgen moet ik weer gaan werken na 2 heerlijke weken vrij.
Voor mijn man zal het wel even moeilijk zijn want dat wordt de eerste dag alleen thuis voor hem na zijn ontslag.
Verder zijn morgen mijn ouders 49 jaar getrouwd dus gaan we s'avonds lekker uiteten heb er al helemaal zin in.
Iedereen nog een prettige zondag!
Pia

9 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt, zo lief. Voor je man zal het morgenochtend zeker eventjes slikken zijn en zeker nu jij morgen ook nog moet werken, gelukkig hebben jullie meteen even een verzetje morgenavond. Alvast gefeliciteerd en geniet van het etentje met zijn allen. En sterkte voor je man nogmaals en hopen dat hij snel een baan vindt.
Liefs van Anita

Aleida zei

Een heel mooi babykaartje en je hebt er al een bestemming voor ook!
Sterkte morgen, zowel jij als je man. Veel plezier 's avonds.
groetjes,

Ans S. zei

Wat een schattig kaartje, Pia.
Alvast gefeliciteerd met je ouders en een hele gezellige avond morgen.

Groetjes Ans

corryskaart zei

hoi pia
een lieve kaart met dat prachtige borduur erop! veel sterkte weer met werken en een fijne avond samen met je ouders
groetjes van corry

Greet van Maurik zei

Mooie kaart Pia,
Dat belooft wat te worden dit jaar, als de eerste kaart van het nieuwe jaar al mooi is dan ben ik benieuwd de andere kaarten worden.

Groetjes Greet

GerJanne zei

Hoi Pia,
wat een schatje zeg! Mooi dat borduren! Doe ik eigenlijk nooit. Lijkt me best lastig op papier, maar jou gaat het prima af zeg!
En ja, dat zal vast wel even wennen zijn voor je man....niet makkelijk. En hij hoeft ook al niet te koken, nu jullie zo gezellig uit eten gaan! Alvast gefeliciteerd met je ouders en een heel fijne avond !
GerJanne

Christine zei

Mooi babykaartje Pia! Ik benijd je borduurwerk want daar ben ik niet zo goed in!
Liefs
Christine

Nelleke zei

Wat een schatje en mooi borduurwerk.
Gefeliciteerd met je ouders en geniet van het etentje.Groetjes, Nelleke

Rosina zei

Heel mooi en lief babykaartje Pia....en wat een fijn borduurwerk heb je erop gemaakt...knap gedaan hoor...
Groetjes Rosina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...