Volgers

zaterdag 23 februari 2013

HELP


Zo alweer weekend wat gaat een week toch snel zeg.
Zondagavond zijn we dus uit wezen eten maar waar we wilde gaan eten die was gesloten t/m 26 februari.
Dus toen zijn we bij het vrolijke schaap gaan eten in Oudenbosch het was heerlijk!
De week is zoals ik al schreef erg snel gegaan woensdagmiddag zijn nog nog langs de uitzendburo's geweest in Roosendaal maar helaas hadden ze niks.
Patrick heeft wel gisteren van een bedrijf uit Capelle a/d Ijssel een mailtje gehad dat hij a.s. donderdag om 10 uur op gesprek kan komen dus allemaal even duimen dan.
En dan nog het toppunt van de week Patrick zijn oude werkgever heeft gisteren gebeld of hij nog voor een week of 3 wilde komen waar haalt hij het lef vandaan zeg grrrr.

Nu heb ik nog een HELPvraag want hoe zit het nu precies met foto's bijvoegen (ik moet er nu 2 bijvoegen om er 1 tekrijgen)? Ik vind het echt waardeloos en mij tekst komt ook nogeens in een andere kleur testaan????? Wie weet de oplossing hiervoor?
Zo dan nu de kaart het is er weer eentje uit de oude doos het borduurpatroon is uit hobbyjournaal en het 3D plaatje is van Marieke design.
Ik wens jullie allemaal een fijn weekend toe dat gaat bij ons denk ik wel lukken want mijn moeder viert morgen haar 75ste verjaardag!
Liefs Pia

13 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi pia
je kaart ziet er gaaf en mooi uit met dat borduurwerk en wat de pc betreft jammer daar kan ik je niet bij helpen want ik ben zelf een oen wat dat betreft:-)) en van harte met je moeder!
groetjes van corry

Aleida zei

Een heel leuk kaartje!
groetjes,

jolanda zei

mooie kaart

Christine zei

Leuke kaart Pia en ik zal zeker duimen voor jullie. Op je andere vraag kan ik ook niet zo direct antwoorden want ik ben allesbehalve een computerkenner!
Liefs
Christine

Jolara zei

super leuk ! liefs joyce
ps ik geef een leuke blogcandy weg op mijn blog :)

Nelleke zei

Ik kan je niet helpen. Leuke kaart met dat borduurwerk. Gefeliciteerd met je moeder.
gr, Nelleke

Riet zei

ohhh Pia,wat een prachtig kaartje.

Liefs Riet.

Rosina zei

Een heel lief kaartje Pia....mooi geborduurd weer....en ik duim voor je man dat die deze week een positief gesprek mag hebben....
ook nog gefeliciteerd met je ma
en een fijne verjaardag...
groetjes Rosina

Greet van Maurik zei

mooie kaart Pia.

Groetjes

Anita Meijer zei

Oh wat spannend voor Patrick, ik zal duimen voor hem, het zal toch fantastisch zijn als dat wat zal worden. Jeetje zijn oude baas durft wel zeg, wat denkt die nu oh die Patrick komt wel weer eventjes voor 3 weken, nou ik had ook bedankt hoor. Je kaartje is weer super geworden, prachtig. En eh dank je wel voor je berichtje over de candy, ik dacht nog oh jeetje straks is die niet aangekomen, maar wat in het vat zit verzuurt niet toch. Alvast bedankt meis. Veel plezier morgen (nou ja eigenlijk vandaag).
Liefs van Anita

Grietje Jansen zei

Ik weet helaas geen oplossing voor je problemen.
Heb ook tijdelijk last gehad met het uploaden, en ook staat een keer een deel tekst in een andere kleur.
Na enige tijd ging het echter vanzelf weer normaal...
Gefeliciteerd met je moeders verjaardag.

Grietje

Lenie zei

wat een mooie geborduurde kaart en veel succes voor je man van de week bij het gesprek.
Kleur van je tekst kun je ook aanpassen in sjabloom en dan bij tekst zoeken.
Voor de foto weet ik het niet.
groeten Lenie

Grietje Jansen zei

Ik probeer een reaktie te plaatsen bij je kaartje van het kkt, maar dat wil niet.
Dus hier eens proberen.
Leuke kaart en leuke sketch pia.

Grietje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...