Volgers

woensdag 27 februari 2013

Kleurenkaartenteam Roze-groen


Goedemorgen medebloggers,

Vandaag is het weer tijd voor het kleurenkaartenteam.
De kleuren voor vandaag zijn roze-groen en zijn gekozen door Nelly (Nellos).
Ik vind dat zij leuke vrolijke kleuren heeft uitgekozen alleen het voorjaarskaartje wat ik voor deze dag wilde maken is niet gelukt vanwege tijdgebrek.

Dus dan heb ik nu een hele andere kaart nl. een kerstkaart maar wel in de kleuren van vandaag.
Het stempelafdrukje is van Magnolia en ingekleurd met Derwentpotltoden.
Voor meer deelnemers aan het kleurenkaartenteam verwijs ik je door naar het blog van Martina.
Ik kom vast en zeker ook nog bij jullie een kijkje nemen vandaag of anders morgen.
Ga nu weer snel aan het werk.
Liefs Pia

32 opmerkingen:

Greet van Maurik zei

Goedemorgen Pia,

Leuke vrolijke kaart heb je gemaakt.
En de stempel heb je heel mooi ingekleurd.

Groetjes, Greet

corryskaart zei

hoi pia
erg leuke kaart geworden dus missie geslaagd:-))
groetjes van corry

GerJanne zei

Hoi Pia,
wat een geweldig kaartje en slim om het te combineren met een kerstkaart alvast!
Groetjes,
GerJanne

Marfien zei

Een vrolijk kerstkaartje

martina's kaartjes zei

mooi gemaakt ! een heel erg geslaagd kaartje !
blij met je deelname en hopelijk tot de volgende
fijne dag,
grtjs, martina
x

Monique zei

Een leuk kaartje hoor!
groetjes
Monique

Erna Logtenberg zei

leuke kaart heb je gemaakt! en je bent er lekker op tijd bij :-)) lieve groetjes, Erna

Sientje zei

Een lekker fleurige kerstkaart. Leuk gemaakt.

Lia zei

Goed gelukt, hele leuke kaart,
groetjes Lia

Rianne Timmers zei

heel mooi kaartje en de goede kleuren met mooi papier.
Liefs Rianne

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat een mooie kaart voor het KKT. Mooi in deze kleuren.
Groetjes Saskia

Ellen zei

Je bent niet de enige die voor Magnolia heeft gekozen in combinatie met roze en groen ;) Past geweldig bij elkaar. Mooi kaartje.
Groetjes, Ellen

Joke zei

Wat leuk dat jij een kerstkaart voor de kleurenteam hebt gemaakt.Vind het erg mooi.Groetjes Joke

Rosina zei

Het is eenleuk kaartje Pia....
en mooi toch weer een kerstkaartje klaar....
groetjes Rosina

Nelly zei

Prachtige kaart en van deze kleuren krijg je echt een voorjaars gevoel.

Groetjes Nelly

Aleida zei

Ik vind het een hele mooie kaart en hij past inderdaad in het kleurenthema!
groetjes,

Annelies zei

Mooie kaart. Het was me in eerste instantie niet eens opgevallen dat het een kerstkaart was. Pas nadat ik goed keek zag ik het. Groetjes,
Annelies

Chantal zei

Haha, nou een kerstkaartje kan ik ook prima in deze kleurtjes hoor, ziet er leuk uit. Die voorjaarskaarten komen vanzelf wel weer!
Groetjes,
Chantal

Ans S. zei

Wat een leuke vrolijke kerstkaart, in deze mooie kleurencombinatie.

Groetjes Ans

Christine zei

Heel geslaagd Pia in die kleurtjes! Mooi zomers!
Liefs
Christine

Riet zei

Wat een leuke kaart Pia.

Liefs Riet.

Chantal zei

Een erg mooie Kerstkaart.

Groetjes Chantal

Anita Meijer zei

Ik vind je kaartje prachtig geworden Pia, super.
Liefs van Anita

bolletjelucky.blogspot.com zei

De kleurtjes kloppen en het is een leuke kerstkaart geworden,lieve groetjes Miranda

bolletjelucky.blogspot.com zei

De kleurtjes kloppen en het is een leuke kerstkaart geworden,lieve groetjes Miranda

Nancy zei

Hey Pia,

Leuk gedaan hoor!
Kom je zelf ook eens kijken??

Liefs,
Nancy

jolanda zei

heel leuk kaartje

Nelleke zei

Een vrolijke en gezellige kaart vandaag. Groetjes, Nelleke

Grietje Jansen zei

Mooie kaart en leuke sketch.

Grietje

Grietje Jansen zei

Mooie kaart en leuke sketch.

Grietje

chantal zei

een leuke kaart en ik heb de indruk dat er meer mensen kerstkaarten aan het maken zijn!
liefs Chantal

SandraW zei

Wat een schatje, Pia! En helemaal KKT!
Super!

Liefs, San

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...