Volgers

zondag 17 februari 2013

Makkum


Hallo lieve medebloggers,
Het is even stil geweest rond mij blog dit komt omdat ik maar weer een blaasontsteking had en omdat we afgelopen week op vakantie zijn geweest naar Makkum.
We zijn naar Makkum geweest samen met mijn ouders en zaten aan het IJsselmeer het was er wel heel koud maar ook bere gezellig.
we hebben er lekker gelopen in de natuur en we hebben Bolsward en Sneek bezocht.
Vrijdag zijn we weer thuis gekomen maar je kent het dan wel dan moet er gewassen worden de wassen liggen nu weer lekker gestreken in de kast.
Zometeen gaan we nog met zijn tweeen lekker uiteten voor valentijn begin al wel wat trek tekrijgen.

Afgelopen week in Makkum heb ik veel kaarten zitten borduren die zullen jullie wel een keer op mijn blog zien.
De kaart voor vandaag is er eentje uit de oude doos ik heb hem als geboorte kaartje gebruikt voor een collega.
het borduurpatroon komt uit hobbyjournaal en het 3D plaatje is van Marieke.
Ik wens iedereen nog een fijne zondag toe en tot de volgende keer maar weer.
Liefs Pia

13 opmerkingen:

jackelien zei

Wauw wat mooi geborduurd zeg.!!
Ziet er super uit.
Mooi foto zo van het park met het water.
Groetjes Jackelien

GerJanne zei

Hoi Pia,

wat een leuke vakantieweek in Makkum!! Hopelijk kon je ervan genieten, ondanks de blaasontsteking. Of had je dat voor de vakantie?
Je kaartje is superschattig zeg! En heel mooi geborduurd!
Groetjes en tot blogs maar weer!
GerJanne

Anita Meijer zei

Jeetje Pia alweer een blaasontsteking daar word je ook niet vrolijk van zeg, niet normaal zo vaak. Lijkt me heel vervelend. Wat super dat jullie een weekje op vakantie zijn geweest, heerlijk dat jullie zo hebben genoten. Je kaartje is weer top en veel plezier met het uiteten.
Liefs van Anita

jolanda zei

mooie kaart

Christine zei

Mooi geborduurd en een schattig koppie erbij!
Liefs
Christine

Riet zei

Wat een prachtige kaart Pia.

Liefs Riet.

Rianne Timmers zei

Ik hoor wel dat je het goed gehad hebt kun je er weer lekker tegenaan.
Je kaartje is heel mooi en rustig.
Liefs Rianne

Nelleke zei

Wat mooi geborduurd, en een lif plaatje zit erbij.
Groetjes, Nelleke

Nelleke zei

Wat mooi geborduurd, en een lif plaatje zit erbij.
Groetjes, Nelleke

Nelleke zei

Wat mooi geborduurd, en een lif plaatje zit erbij.
Groetjes, Nelleke

Rosina zei

Ja , ik miste je al Pia, maar fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad.en minder leuk dat je met een blaasontsteking te kampen hebt gehad....
Je kaartje is een echt lievertje....prachtig borduurwerk
Ik hoop dat het etentje gesmaakt heeft
groetjes Rosina



bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie foto Pia,de rust straalt er vanaf.Je kaart is ook leuk en wat een gezelligheid heb je weer allemaal,lieve groetjes Miranda

martina's kaartjes zei

misschien uit de oude doos, mag er zeker wezen. ik heb niks met naaien, bij jou gaat het goed,
grtjs, martina
x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...