Volgers

zondag 10 maart 2013

borduurkaartje


Allereerst een van harte welkom aan mijn nieuwe volger knutselhoekje ik hoop je nog vaak op mijn blog tegen te komen.
Het sollicitatiegesprek van mijn man afgelopen woensdag is op zich goed gegaan deze week moet hij er meer van horen dus nog even blijven door duimen op een goede afloop.
Met mijn gezondheid is het momenteel helaas weer minder ben vrijdag weer met mijn urine naar de huisarts geweest en dit is nu op kweek gezet hiervan krijg ik morgen de uitslag.

Alleen gisteren was het zo erg dat ik naar de huisartsenpost ben geweest en het blijkt toch weer blaas ontsteking tezijn dus maar weer een kuur.
Ik weet echt niet meer wat ik er aan moet doen slik cranberry en vitamine c1000 iemand misschien nog een idee?
Verder ben ik sinds vandaag heel erg verkouden dus dat kan er ook nog wel bij.
Moet vanmiddag samen met mijn ouders naar de schouwburg om 4 uur naar Dik Trom ben benieuwd hoe het zal zijn en dat ik niet al teveel last heb van mijn kwalen.
En dan nu over de kaart voor vandaag het is een borduurkaart geworden het patroon komt uit hobbyjournaal en het 3D plaatje is van Flower Fairy.
Iedereen nog een prettige zondag toegewenst!
Pia

9 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Jeetje Pia dat is toch wat dat je elke keer een blaasontsteking hebt, dat ze dat dan niet verder gaan onderzoeken. Maar wat fijn te lezen dat het sollicitatiegesprek goed ging, ik ben heel benieuwd, ik zal duimen van de week. Je kaartje is weer prachtig, heel mooi gedaan. Veel plezier bij Dik Trom vanmiddag.
Liefs van Anita

Rosina zei

Je kaartjes zijn telkens een genot om naar te kijken Pia , zo mooi dat jij dat borduurwerk maakt....
En wat sneu dat je telkens met die blaasontsteking zit, ik kan je geen goede raad geven....heb er nog nooit last van gehad.....
en het is te hopen dat je man deze week een positief antwoord krijgt op zijn sollicitatie....ik duim verder hoor
groetjes Rosina

Nelleke zei

Mooi kaartje geworden. En beterschap, ze zeggen dat je ook heel veel moet drinken, en dat kan zo wie zo geen kwaad. Groetjes, Nelleke

Christine zei

Mooi plaatje en mooi geborduurd! Hopelijk ben je snel van die vervelende kwaaltjes verlost Pia!
Liefs
Christine

jolanda zei

mooie kaart

Greet van Maurik zei

Mooie kaart Pia, al hou ik persoonlijk niet van de vleugeltjes bij het meisje.
sorry!!

En ik wens je beterschap, hopen dat het allemaal gauw weer over is.

Greet

Babette zei

Wat een mooi kaartje.
Groetjes Babette

Lenie zei

wat een mooie kaart zeg.
groeten Lenie

Ans S. zei

Wat een prachtige kaart met mooi borduurwerk.
Ik hoop dat het snel beter met je gaat.

Groetjes Ans

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...