Volgers

woensdag 27 maart 2013

Kleurenkaartenteam donker blauw - zeegroen


Goedemorgen lieve bloginnetjes,

Vandaag is het weer tijd voor het kleurenkaartenteam de kleuren waren deze keer uitgekozen door GerJanne.
Ik vindt de kleuren die zij heeft gekozen erg mooi maar er dan nog een kaart meemaken dat is dan toch wel moeilijker dan ik dacht.
Het begon al bij het papier zoeken in deze kleuren (zeegroen) hen ik toch eigenlijk niet zoveel uiteindelijk heb ik dan toch wat gevonden gelukkig.
Het stempelafdrukje is van Sugar Nellie en ingekleurd met Derwentpotloden.
Ben ook weer erg benieuwd naar jullie creaties dus ik zal zeker vandaag of morgen bij jullie een kijkje komen nemen.
Dat zal dan wel in de avond zijn want wij gaan nl. met de trein een dagje naar Den Bosch toe heb er al helemaal zin in.
Als je nog meer kaarten wilt bewonderen van het kleurenkaartenteam dan verwijs ik je naar het blog van Martina.
Iedereen een prettige dag en tot blogs!
Pia

29 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

een hele mooie, stijlvolle kaart ! mooi gedaan
blij met je deelname en hopelijk ben je er de volgende keer ook weer bij ?
grtjs,martina
x

jolanda zei

heel mooi kaartje

Lia zei

Een heel mooi kaartje,
groetjes Lia

Greet van Maurik zei

Goedemorgen Pia,

Mooie kaart en wat een lief stempeltje.
Ook de kleurencombinatie is heel mooi.
Fijne dag in Den Bosch en geniet ervan want de dag is zo voorbij.

Groetjes Greet

Nelleke zei

Mooie kaart, het afdrukje is helemaal leuk. Groetjes, Nelleke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Veel plezier in Den Bosch en complimentjes voor je kaart,lieve groetjes Miranda

Joke zei

Prachtige kaart en veel plezier in den bosch.Groetjes Joke

Rosina zei

Heel mooi kaartje Pia en het plaatje ook heel mooi ingekleurd...
veel plezier in Den Bosch
groetjes Rosina

corryskaart zei

Hoi pia
Een erg mooie kaart en leuk met die lieve afbeelding
Groetjes van corry

mijacards zei

Een mooie kaart en het is je nog goed gelukt met de kleuren.

groetjes Mia

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat een mooie kaart weer voor het KKT. Leuk gedaan. Ik ga nog even verder bloghoppen. Ben benieuwd naar alle creaties
Groetjes Saskia

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Pia.

Liefs Riet.

Ellen zei

Mooi afdrukje en mooi gekleurd.
Groetjes, Ellen

Rianne Timmers zei

Ik vind je kaartje weer heel mooi met een mooie stempel en mooi gekleurd.
Liefs Rianne

Nancy zei

Hey Pia,

Stijlvolle kaart...

Liefs,
Nancy

Annelies zei

Mooie kaart en het meisje is zeker een beetje bedroefd omdat de lente op zich laat wachten. Groetjes, Annelies

Aleida zei

Heel mooi gedaan! Mooi gekleurd ook. Schattig stempeltje.
Veel plezier in Den Bosch.
groetjes,

Marfien zei

Mooi kaartje en prachtig ingekleurd

Anita Meijer zei

Hij is prachtig geworden je kaartje Pia, ik hoop dat het leuk was in Den Bosch.
Liefs van Anita

Ans Gilbert zei

Hoi Pia,
Prachtig kaartje heb je gemaakt, mooi ingekleurd..groetjes van Ans

Nelly zei

Prachtige kaart in de kleuren Zeegroen en Donkerblauw.

Alvast fijne paasdagen !!!

Groetjes Nelly

Renate zei

Mooie kaart. Ik vind je stempel afdruk heel apart.

Groetjes Renate.

Ans S. zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt in deze kleurencombinatie.

Groetjes Ans

Chantal zei

Mooie kaart hoor. Hopelijk was een geslaagde dag in Den Bosch!
Groetjes,
Chantal

GerJanne zei

Ha Pia,
dat is een heel leuk kaartje!! Precies de goede kleuren en je hebt ze heel mooi op de foto gekregen!!
Was je dagje uit gezellig? En je had er mooi weer bij!
GerJanne

Scrap en Kaartenfun zei

Hé die Pia, Ik ben weer eens aan het bloggen. Heb er niet altijd tijd voor of een andere verslaving. Grinnik. Hoe gaat het met jou? De stempels van die serie blijf ik zo leuk vinden en niet zo heel moeilijk om de schaduw te vinden.Je hebt er een kleurrijk geheel van gemaakt. Hoe vond je Den Bosch. Ik was helaas ziek en moest van stek laten gaan.
Kom eens langs bloggen en geef je mening is. Ik ben van stijl veranderd en dat bevalt me prima.
Gezellige groetjes weer Lida

chantal zei

hopelijk een leuke dag in Den Bosch gehad?
Je kkt kaart is mooi en stempel is passend ingekleurd
liefs Chantal

Erna Logtenberg zei

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt! En zo mooi ingekleurd, ik kan dat niet, haha. Lieve groetjes, Erna

Marieke zei

Een beetje laat met het plaatsen van een reactie voor het kaartje van het KKT, maar beter laat dan nooit toch ;-)
Wat een mooi kaartje zeg!
Erg leuk.

Groetjes van Marieke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...