Volgers

zondag 24 maart 2013

Mannenkaart


Ik ben gisteren hard bezig geweest met mijn kaart voor a.s. woensdag want dan is het weer kleurenkaartenteam inmiddels is hij af.
Vandaar dan ook dat het kaartje voor vandaag uit de oude doos komt.
Het stempeltje is van Magnolia en ingekleurd met Derwentpotloden.
We zouden eigenlijk gisteren met de trein naar Den Bosch maar vanwege de kou hebben we dat toch maar niet gedaan nu gaan we waarschijnlijk a.s. woensdag.
Ik wens iedereen nog een prettige zondag en in elkgeval tot woensdag!
Pia

11 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Prachtig kaartje weer Pia, ziet er goed uit.
Liefs van Anita

Rosina zei

Leuke mannenkaart Pia....
Het is bar en boos met het weer....brrrr echt niet leuk..
mijn kaartje voor woensdag is ook al klaar...en moet nu ook nog een paar mannenkaartjes maken....
groejes
Rosina

Greet van Maurik zei

Hele leuke mannenkaart en wat een schattige stempel.

Fijne avond,

Greet

Ellen zei

Echt leuk gedaan Pia....we nemen wel een borrel om warm te blijven haha.
Liefs, Ellen

Aleida zei

Mijn kaart voor woensdag is ook al klaar! Ben benieuwd naar wat iedereen er van gemaakt heeft!
Je "ouwetje" is leuk!
groetjes,

Rianne Timmers zei

Ben benieuwd naar je kaartje voor woensdag dat van mij is ook al klaar .Dit kaartje mag er ook wel wezen hoor.
Liefs Rianne

Christine zei

Een leuk mannenkaartje Pia!
Liefs
Christine

Riet zei

Wat een prachtige kaart Pia.

Liefs Riet.

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat een mooie mannenkaart. Mooi gedaan.
Groetjes Saskia

Babette zei

Heel mooi kaartje.
Groetjes Babette

Lenie zei

wat een leuke mannenkaart.
groeten Lenie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...