Volgers

zondag 31 maart 2013

Prettige paasdagen!


Allereerst wil ik jullie allemaal fijne paasdagen toewensen!
Gisteravond zijn we naar de kerk geweest en daarna hebben we bij mijn ouders gegeten en daarna naar huis en naar bed toe want ik had migraine.
Vanochtend zijn mijn ouders bij ons koffie wezen drinken en straks gaan we bij hun eten.
Mijn hoofd zit trouwens nog steeds tegen mirgraine aan dus dat is wel jammer vooral met dit soort dagen.
Morgen komen mijn schoonouders bij ons eten dat gaat ook vast heel gezellige worden.
Het kaartje voor vandaag is helaas geen paaskaart geworden door de mirgraine heb ik daar geen tijd meer voor gehad.
Dus maar weer een kaart uit de oude doos het stempelafdrukje is van C.C. Design en is ingekleurd met Derwentpotloden.
Deze kaart had ik toen voor mij jarig neefje gemaakt hij vond hem heel erg leuk en wat vinden jullie?

6 opmerkingen:

Nelleke zei

Een mooi vrolijk en stoer kaartje. Groetjes, Nelleke

Anita Meijer zei

Wat vervelend dat je migraine hebt Pia, hoop dat je toch kan genieten van het paasdiner bij je ouders en morgen met je schoonouders. Je kaartje is weer prachtig.
Liefs van Anita

Rianne Timmers zei

een heel schattig kaartje met frisse kleurtjes.
sterkte met de migraine hopelijk is het morgen over.
liefs Rianne

Rosina zei

Heel mooi kaartje Pia, daar zal je neefje vast wel blij mee geweest zijn....
en wat vervelend dat je net deze dagen met migraine te kampen hebt..
Ik hoop dat het snel overgaat, zodat je alsnog kan genieten van deze vrije dagen....
groetjes Rosina

Ellen zei

Een vrolijke verjaardagskaart Pia! Wat is dat een leuke stempel he? Ik heb hem zelf ook en hij is zeer geschikt voor neefjes! Ik wens je beterschap met je migraine.
Groetjes, Ellen.

Aleida zei

Een heerlijke, vrolijke jongenskaart!
Sterkte met de hoofdpijn!
groetjes,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...